خانهاخبار
تصاویر جدید و قیمت نسخه‌های مختلف پرچمداران Mate 20 هوآوی

تصاویر جدید و قیمت نسخه‌های مختلف پرچمداران Mate 20 هوآوی

تازه‌ترین خبرها درباره پرچمداران هوآوی به قیمت نسخه‌های مختلف آن‌ها در بازار اروپا مربوط می‌شود. علاوه بر این برخی تصاویر رندری منتسب به Mate 20 منتشر شده‌اند و بار دیگر طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۷/۷/۱۴

پرچمداران Mate 20 هوآوی اخیرا در گزارش‌های مختلفی دیده شده و اغلب مشخصات ظاهری و فنی‌شان هم فاش شده است اما از همان ابتدای انتشار این خبرها هم اطلاعات دقیقی درباره قیمت نهایی این نسخه‌ها در دسترس نبود. روز گذشته خبرگزاری Phonearena به نقل از یکی از منابع آگاه که نخواسته نامش فاش شود گزارشی در این باره منتشر کرد و از این اطلاعات تازه پرده برداشت.

البته پیش از هر چیز باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها توسط فروشندگان افشا شده است و کاربران برای تهیه هرکدام از نسخه‌ها حدودا 50 تا 100 دلار بیشتر پرداخت کنند. نکته مهم دیگر هم این است که فهرست قیمت‌ها به کشور سوییس مربوط می‌شود.

image

 

ارزان ترین نسخه Mate 20 در سوییس 799 فرانک معادل 805 دلار قیمت دارد. بدین ترتیب کاربران برای تهیه آن احتمالا باید 850 تا 900 دلار بپردازند. در فهرست مشخصات این نسخه به 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره شده اما حافظه رم آن درج نشده است. باتوجه به خبرهای اخیر انتظار می‌رود نسخه مذکور 4 گیگابایت رم داشته باشد اما همچنان نمی‌توان دراین باره با اطمینان اظهار نظر کرد. علاوه بر این گفته می‌شود که این مدل در رنگ‌های مشکی، آبی و گرادیان توایلایت عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه سطح پایین مدل Mate 20 Pro هم از 999 فرانک معادل 1010 دلار آغاز می‌شود و کاربران باید برای خرید آن حدودا 1100 دلار بپردازند. نسخه پایه 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و انتظار می‌رود میزان رم آن 6 گیگابایت باشد. Mate 20 Pro هم مانند مدل استاندارد در رنگ‌های آبی، مشکی و گرادیان توایلایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ساعاتی پس از انتشار قیمت نهایی نسخه‌های مختلف پرچمداران تازه هوآوی برخی تصاویر رندری و رسمی منتسب به مدل Mate 20 فاش شدند.

در نمای روبروی این گوشی به خوبی می‌توان تفاوت‌های طراحی ظاهری آن را نسبت به مدل سطح بالای Mate 20 Pro مشاهده کرد. برای مثال باید اشاره کنیم که Mate 20 Pro از پنل نمایش 6.3 اینچی با کناره‌های خمیده و از نوع AMOLED بهره می‌برد اما در تصاویر پیش رو شاهد تعبیه پنل نمایش 6.5 اینچی تقریبا تخت هستیم که از نوع LCD به نظر می‌رسد. حاشیه‌های صفحه نمایش هم در این مدل بسیار باریک شده‌اند و نوار حاشیه پایین ظاهرا از مدل Pro هم باریک‌تر توسعه یافته است. علاوه بر این ناچ قطره‌ای کوچکی بالای پنل نمایش دیده می‌شود که میزبان تعبیه حسگر سلفی و حسگرهای مجاورتی شده است. این ناچ باتوجه به اندازه کوچکش از سیستم تشخیص چهره بهره نمی‌برد در حالی که انتظار می‌رود Mate 20 Pro با بریدگی حاشیه بزرگ‌تر و پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره هوشمند سه بعدی معرفی شود.

پنل پشتی Mate 20 و Mate 20 Pro تقریبا مشابه یکدیگر طراحی شده‌اند اما یک تفاوت اصلی در میان‌شان دیده می‌شود. Mate 20 مانند نسخه سطح بالاتر این سری به ماژول دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شده است اما برخلاف Pro از حسگر زیر صفحه نمایش برخوردار نیست. Mate 20 Pro سطح بالا از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد در حالی که در پنل پشتی Mate 20 شاهد تعبیه حسگر فیزیکی اثرانگشت هستیم. ماژول دوربین اصلی در هر دو مدل به شکل مربع توسعه یافته است و از سه لنز 20، 12 و 8 مگا پیکسلی پشتیبانی می‌کند. این پرچمداران همچنین از پردازنده سطح بالا و 7 نانومتری Kirin 980 قدرت می‌گیرند و قرار است 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)