خانهاخبار
نتفلیکس امتیاز ساخت فیلم‌ها و مجموعه‌های جدید از «سرگذشت نارنیا» را تصاحب کرد

نتفلیکس امتیاز ساخت فیلم‌ها و مجموعه‌های جدید از «سرگذشت نارنیا» را تصاحب کرد

کمپانی نتفلیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حق امتیاز ساخت مجموعه‌های جدید از سری داستان‌های «سرگذشت نارنیا» را خریداری کرده است و در آینده چند فیلم و سریال را بر اساس آن‌ها تولید خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۱۴

روز گذشته نتفلیکس اعلام کرد که حق امتیاز ساخت سریال و فیلم‌های جدیدی از مجموعه‌ی سرگذشت نارنیا را خریداری کرده است. البته این سرویس هنوز برنامه‌ی دقیق‌ خود درباره‌ی مجموعه‌ها، ترتیب ساخت و زمان اکران آن‌ها را اعلام نکرده است، اما می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهد بر اساس هفت کتاب اصلی این مجموعه به تصویر بکشد.

image

در اعلامیه‌ی نتفلیکس از مارک گوردان (تهیه‌ کننده‌ی فیلم نجات سرباز رایان)، داگلاس گرشام (تهیه کننده‌ی سه‌گانه‌ی نارنیا که پیش از این ساخته شد) و وینسنت سیبر (تهیه کننده‌ی فیلم هرگز اکران نشده‌ی نارنیا: صندلی نقره‌ای) به عنوان تهیه کنندگان پروژه‌های مرتبط با نارنیا نام برد. گرشام در صفحه‌ی فیس‌بوک خود درباره‌ی ساخت مجموعه‌های جدید از این دنیا این‌طور نوشته است:

شگفت انگی است که بدانی مردم از همه جا به دنبال دیدن کارهای بیشتری از ننارنیا هستند و پیشرفت‌هایی که در روند ساخت و فناوری‌های پخش ایجاد شده است این امر را برای ما ممکن می‌کند که ماجراهای نارنیا را دوباره در سراسر دنیا به جریان بیاندازیم. نتفلیکس بهترین مدیوم برای دستیابی به این هدف است.

image

به نظر می‌رسد گذر از شیوه‌های سنتی پخش فیلم به پلتفرم‌هایی که بیشتر قابل دسترس باشند، مانند سرویس‌های استریم ویدیو، روش بهتری برای به تصویر کشیدن قصه‌های نارنیا است که اولین بار حدود ۷۰ سال قبل منتشر شد و در سال ۲۰۰۵ با فیلم نارنیا: شیر، جادوگر و کمد توانست بار دیگر مخاطبان را به این مجموعه‌ی داستانی جذب کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)