خانهاخبار
تأیید مشخصات فنی پرچمداران Mate 20 هوآوی در فرم‌ور فاش شده

تأیید مشخصات فنی پرچمداران Mate 20 هوآوی در فرم‌ور فاش شده

فرم‌ور منتشر شده و منتسب به پرچمداران Mate 20 هوآوی علاوه بر تأیید برخی مشخصات این گوشی‌ها همچنین به برخی قابلیت‌های تازه آن‌ها هم اشاره کرده است. در این میان باید به HiVision و Easy Projection اشاره کنیم.
۱۳۹۷/۷/۱۳

هفته گذشته برخی مشخصات نهایی پرچمداران سری Mate 20 هوآوی که قرار است 24 مهر معرفی شوند فاش شد. پس از آن خبرگزاری XDA Developers به منظور تأیید این مشخصات به فرم‌ور گوشی مذکور دسترسی پیدا کرد و پس از بررسی آن به اطلاعات تازه‌تری دست یافت.

این فرم‌ور حالا تأیید می‌کند که Mate 20 استاندارد صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع TFT دارد و از وضوح تصویر 1080 در 2244 پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. در مقایسه با نسخه معمولی مدل Mate 20 Pro صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع AMOLED با گوشه‌های خمیده دارد و به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. هر دو مدل مذکور قرار است از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی کنند اما فرم‌ور فاش شده تأیید می‌کند که Freedbuds 2 Pro را همچنین می‌توان با قرار دادن پشت مدل‌های مذکور شارژ کرد.

image

در این فرم‌ور همچنین به Wireless Easy Projection هم اشاره شده است. هوآوی تکنولوژی Easy Projection را اولین بار سال گذشته برای رقابت با Samsung DeX معرفی کرده بود. حالا با ورود پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی چینی یک راهکار بی سیم دیگر هم با پشتیبانی از ارتباط Wi-Fi 2.4 و 5 گیگاهرتری معرفی کند. همچنین جالب است بدانید که این اطلاعات اولین بار تنها چند ساعت پس از انتشار گزارش احتمال توسعه راهکار مشابهی توسط سامسونگ منتشر شد.

آخرین ویژگی تازه و کشف شده در این فرم‌ورها اشاره به قابلیتی در قالب HiVision است که اساسا راهکاری مشابه با Google Lens به نظر می‌رسد. این قابلیت چندی پیش توسط هوآوی تأیید شد اما هنوز رسما معرفی نشده است. HiVision قادر خواهد بود خوراکی‌ها را تشخیص دهد و کالری آن‌ها را به همراه جدول حقایق غذایی‌شان به نمایش بگذارد. علاوه بر این، نرم افزار مذکور همچنین می‌تواند نقاط نشان شده، نقاشی‌ها و حتی زبان‌ها را هم شناسایی کند. بدین ترتیب امکان ترجمه هم زمان هم به کمک Microsoft Translate امکان پذیر خواهد بود.

image

براساس گزارش‌های قبلی درباره این گوشی‌ها انتظار می‌رود که هر دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro به دوربین اصلی سه گانه با چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شوند. همچنین گفته می‌شود این پرچمداران تازه از پردازنده کایرین 980 قدرت می‌گیرند و سطح بالاترین مدل آن‌ها به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی مجهز می‌شود. حسگر اثرانگشت در پرچمداران تازه و پیشرفته هوآوی زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد و در مدل Mate 20 Pro هم احتمالا شاهد تعبیه سیستم تشخیص چهره سه بعدی خواهیم بود. حاشیه‌های صفحه نمایش در هر دو مدل بسیار باریک هستند اما ناچ در قسمت بالای پنل نمایش آن‌ها تعبیه می‌شود. بریدگی حاشیه در Mate 20 Pro باتوجه به سیستم تشخیص چهره سه بعدی کمی بزرگ خواهد بود اما ناچ موجود در Mate 20 به صورت قطره‌ای کوچک توسعه می‌یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

M.M

۱۳۹۷/۷/۱۴
اسنپ دراگون کجاس بابا
تصحیح کنید
کایرینه پردازندش

سینا

۱۳۹۷/۷/۱۴
تو متن یه مشکل خیلی بدی وجود داره
هواوی از پردازنده ی kirin 980 میخواد استفاده کنه نه اسنپدراگون 845

میکائیل

۱۳۹۷/۷/۱۴
سلام
اسنپ دراگون قراره باشه یه کایرین 980 با این گوشی معرفی میشه؟؟

مصطفی

۱۳۹۷/۷/۱۳
اشتباه ننوشتین؟ از اسنپ 845 قدرت میگیرن؟ هواوی و اسنپدراگون مگه داریم؟

محمود

۱۳۹۷/۷/۱۳
ما مردم ایران به لطف سیاستهای منطقی دوستان باید دیگه گوشی پرچمدار رو تو خواب ببینیم و همینجوری هم اگه پیش بره میان رده رو هم دیگه نمیتونیم بخریم خدا کنه این سیاستهای منطقی یکم غیر منطقی بشن بخدا داریم میمیریم از بس همه چی درسته و دولتمردامون منطقی کار میکنن