خانهاخبار
خبرهای تازه از مشخصات میان ‌رده سطح بالای Galaxy A9s سامسونگ

خبرهای تازه از مشخصات میان ‌رده سطح بالای Galaxy A9s سامسونگ

سامسونگ به زودی رویدادی در تاریخ 19 مهر برگزار می‌کند و انتظار می‌رود در خلال آن از دو میان رده تازه پرده بردارد. Galaxy A9s تازه‌ترین میان رده سطح بالای این سازنده کره‌ای به شمار می‌رود که فهرست مشخصات آن اخیرا فاش شده است.
۱۳۹۷/۷/۱۳

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از گوشی هوشمند Galaxy A9 (2018) یا Galaxy A9s خود پرده بردارد. این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای چهارگانه مجهز شده است و اولین گوشی هوشمندی به شمار می‌رود که قرار است با چنین سیستمی روانه بازار شود. پیش از این گزارش‌هایی در این باره منتشر شده بود و حالا در ادامه آن شاهد انتشار فهرستی از مشخصات گوشی مذکور هستیم. براساس این اطلاعات تازه Galaxy A9s سامسونگ صفحه نمایش 6.28 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 بهره می‌برد. این گوشی همچنین به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و مانند سایر گوشی‌های سازنده از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد به باتری 3720 میلی آمپری هم برای Galaxy A9s اشاره شده است.

image

در باب دوربین هم باید بگوییم که لنز تکی 8 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 برای این گوشی در نظر گرفته شده و در پنل جلوی آن تعبیه شده است. البته نکته جالب در طراحی این میان رده سطح بالای تازه درواقع دوربین اصلی آن است که از 4 لنز مجزا پشتیبانی می‌کند. لنز اصلی این ماژول 24 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 و قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر طراحی شده و لنز دوم از نوع حسگر عمق تصویر با کیفیت 5 مگا پیکسل و دیافراگم 2.2 در نظر گرفته شده است. سومین حسگر 8 مگا پیکسلی زاویه باز با میدان 120 درجه و دیافراگم 2.4 است و در آخر باید به لنز 10 مگا پیکسلی چهارم از نوع تله فوتو با دیافراگم 2.4 و قابلیت بزرگنمایی اپتیکال دو برابر اشاره کنیم.

سامسونگ از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود اما این کمپانی خیلی دیر به جمع طراحان دوربین دوگانه پیوست. به همین خاطر تعبیه دوربین چهارگانه در یک گوشی هوشمند تصمیم بسیار جالبی از سوی سامسونگ به نظر می‌رسد. دوربین چهارگانه تعبیه شده در گوشی Galaxy A9s درواقع شبیه به سایر سیستم‌های سه گانه مانند آنچه در P20 Pro هوآوی طراحی شده است به نظر می‌رسد و تنها یک حسگر عمق تصویر به آن افزوده شده است. پیش بینی می‌شود Galaxy A9s تازه یک میان رده سطح بالا باشد و با توجه به دوربین توانمندش بتواند تصاویر و ویدیوهای بسیار باکیفیتی را ثبت کند.

سامسونگ چندی پیش دعوتنامه‌های رویداد تازه‌ای را به نام 4X Fun منتشر کرد. این رویداد قرار است 11 اکتبر (19 مهر) برگزار شود و انتظار می‌رود که سامسونگ در خلال آن خداقل دو گوشی هوشمند تازه را معرفی کند. علاوه بر احتمال معرفی Galaxy A9s با توجه به دوربین چهارگانه تعبیه شده در آن و شباهتش به نام رویداد 4X Fun همچنین گفته می‌شود که سامسونگ احتمالا از میان رده دیگری هم به نام Galaxy A6s در این تاریخ پرده برمی‌دارد. از طرفی هنوز درباره نام نهایی این دستگاه‌ها مطمئن نیستیم و سامسونگ هم نام تجاری آن‌ها را رسما تأیید نکرده است. در هر صورت گوشی Galaxy A9s یک میان رده تازه از سری محبوب Galaxy A سامسونگ به شمار می‌رود اما ظاهرا قرار است به مشخصات و ویژگی‌های سطح بالایی در حد پرچمدار مجهز شود و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد. اطلاعات تکمیلی درباره مشخصات، قیمت نهایی و تاریخ عرضه این گوشی تا آخر ماه جاری منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۷/۷/۱۳
زیبایی به ترجیح افراد سنجیده می شه ، اما کسی تو شرکت سامسونگ نبوده که بگه این خوب نیست ! تعارف در این سطح ؟!