خانهاخبار
افشای جزئیات جدید پیرامون سرفیس آندرومدا، تبلت مایکروسافت با دو نمایشگر

افشای جزئیات جدید پیرامون سرفیس آندرومدا، تبلت مایکروسافت با دو نمایشگر

جزئیاتی از تبلت تاشوی مایکروسافت در استور ویندوز 10 به‌دست آمده است که مشخصات سرفیس آندرومدا را نظیر قابلیت دریافت یا برقراری تماس و دو صفحه‌نمایش، تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۱۳

مدت‌هاست که شایعات مختلفی مبنی بر توسعه یک دستگاه تاشو توسط مایکروسافت مطرح می‌شود؛ این مدل که با نام تجاری سرفیس آندرومدا از آن یاد می‌شود، هنوز معرفی نشده است یا حتی نمی‌دانیم که در نهایت، ردموندی‌ها آن‌را به بازار عرضه خواهند کرد یا خیر. با این‌حال، مدتی پیش مشخص شد که پروژه توسعه سرفیس آندرومدا برای یک سال دیگر به تعویق افتاده است؛ حتی مدتی گفته شد که در صورت عدم پیش‌روی روند توسعه تبلت تاشوی مایکروسافت، این پروژه کنار گذاشته می‌شود. 

به‌تازگی جزئیاتی به‌دست آمده است که توسعه سرفیس آندرومدا را تأیید می‌کند و برخی از قابلیت‌های احتمالی تبلت تاشوی مایکروسافت را به نمایش می‌گذارد. در پک‌های زبان موجود در استور مایکروسافت، قابلیت‌های ارتباطی سرفیس آندرومدا تأیید می‌شود. آن‌طور که پیداست، سرفیس آندرومدا قابلیتی برای ضبط تماس دارد؛ به همین جهت، بعید نیست سرفیس آندرومد از قابلیت‌های ارتباطی برای دریافت یا برقراری تماس برخوردار باشد. کاربران همچنین می‌توانند یکی از نمایشگرهای سرفیس آندرومدا را با دو بار ضربه، روشن کرده یا آن‌را خاموش کنند؛ هرچند، ممکن است این قابلیت به فرم دستگاه ارتباط داشته باشد و بسته به اینکه از سرفیس آندرومدا چگونه استفاده می‌کنید، نحوه روشن کردن نمایشگرهای آن متفاوت باشد.

image

شایعه شده است که دستگاه تاشوی مایکروسافت می‌تواند تمامی برنامه‌های یونیورسال فروشگاه مایکروسافت را اجرا نماید؛ هرچند، برخی برنامه‌ها به صورت اختصاصی برای سرفیس آندرومدا منتشر خواهد شد تا بتوانید از دو صفحه‌نمایش این دستگاه به راحتی استفاده کنید. توسعه‌دهندگان شخص‌ثالث نیز می‌توانند برنامه‌های خود را برای سرفیس آندرومدا به گونه‌ای توسعه دهند که روی هر دو نمایشگر تبلت تاشوی مایکروسافت اجرا شود.

ردموندی‌ها احتمالا چندین سیستم احراز هویت را برای دستگاه تاشو مایکروسافت درنظر می‌گیرند؛ اسکنر عنبیه چشم (Iris Scanner) به همراه سنسور اثرانگشت، احتمالا فرآیند آنلاک کردن سرفیس آندرومدا را ساده‌تر خواهد کرد. احتمالا برای احراز هویت کاربران از ویژگی Windows Hello استفاده خواهد شد که در حال‌حاضر در سیستم‌عامل ویندوز 10 ارائه می‌شود.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، هنوز مشخص نیست سرفیس آندرومدا چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد. ردموندی‌ها در بهترین حالت، سرفیس تاشوی خود را سال آینده ارائه می‌دهند؛ حتی ممکن است پیش از معرفی رسمی سرفیس آندرومدا، این پروژه به طور کلی کنار گذاشته شود و مایکروسافت آن‌را با یک محصول دیگر جایگزین نماید. در سال آینده، سامسونگ نیز گوشی تاشویی را به بازار عرضه خواهد کرد که در هنگام باز شدن کامل دستگاه، اندازه نمایشگر به 7 اینچ می‌رسد. همچنین هوآوی نیز احتمالا تا پایان سال یا در اوایل سال آینده، گوشی انعطاف‌پذیر خود را به بازار عرضه خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)