خانهاخبار
پرچمدار LG V40 ThinQ رسما معرفی شد

پرچمدار LG V40 ThinQ رسما معرفی شد

پرچمدار V40 ThinQ ال جی سرانجام معرفی شد. این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و 5 دوربین دارد.
۱۳۹۷/۷/۱۱

پرچمدار LG V40 ThinQ پس از انتشار شایعه‌ها و خبرهای متعدد در خلال هفته‌های اخیر سرانجام معرفی شد. این گوشی باب میل کاربران علاقه مند به سیستم عامل اندروید توسعه یافته است و طراحی ظاهری زیبا را با مشخصات سطح بالا و پرچمدار ادغام می‌کند. پیش از هرچیز باید بگوییم که مهم‌ترین نکته درباره این پرچمدار تازه بهره بردن از 5 دوربین است. V40 ThinQ به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز شده است و دوربین سلفی آن هم دو لنز دارد.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

V40 ThinQ بدون شک از نظر ظاهری بسیار شبیه به V30 و V35 به نظر می‌رسد. این گوشی هم از جنس شیشه و فلز ساخته شده و مجوز ضد آب و گرد و خاک IP68 دریافت کرده است. تعبیه دکمه اختصاصی دستیار هوشمند Google Assistant در بدنه این گوشی مورد تازه‌ای در طراحی آن است. این دکمه در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته و حسگر فیزیکی آن هم در پنل پشتی تعبیه شده است. حالا دیگر حسگر اثرانگشت با دکمه پاور همراه نیست و دکمه مذکور در کناره سمت راست بدنه دیده می‌شود.

V40 ThinQ صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع P-OLED با وضوح تصویر 1440 در 3120 و نسبت تصویر 19.5:9 دارد و از نسل قبلی کشیده‌تر توسعه یافته است. در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی بریدگی حاشیه در ابعاد کوچک دیده می‌شود که میزبان بلندگوی مکالمه و دوربین‌های سلفی دوگانه شده است. آیکون نوتیفیکیشن‌ها و همچنین زمان در کناره‌های ناچ به نمایش درمی‌آیند و همچنین استاتوس کلی گوشی هم در همین بخش‌ها دیده می‌شود. البته کاربرانی که مایل نیستند طراحی ناچ را ببینند، می‌توانند قسمت بالای پنل نمایش را به کمک تنظیمات داخلی گوشی به حاشیه نواری تبدیل کنند.

سخت افزار و نرم افزار

پرچمدار V40 ThinQ به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو بهره می‌برد اما در نهایت می‌تواند به پای ارتقا یابد؛ هرچند هنوز بازه زمانی دقیق آن در دسترس نیست. ال جی در این گوشی هم پوسته اختصاصی خود را چندان دستخوش تغییر نکرده است و تجربه کاربری از این نظر تقریبا مشابه نسخه‌های قبلی خواهد بود. راهبری همچنان به کمک دکمه‌های روی صفحه اجرا می‌شود و ژست‌های حرکتی در آن جایی ندارند. البته پنل میانبر Floating Bar که ابتدا با پرچمدار V30 معرفی شده بود، در V40 ThinQ هم در دسترس قرار گرفته است.

پرچمدار تازه ال جی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد که اغلب پرچمداران موجود بازار هم به آن مجهز شده‌اند. این گوشی 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه استاندارد دارد و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین

دوربین این گوشی جالب توجه‌ترین بخش آن است. همان‌طور که گفتیم V40 ThinQ 5 دوربین دارد و به همین خاطر یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در عکاسی و فیلم برداری به شمار می‌رود. در پنل پشتی آن شاهد تعبیه حسگر اصلی 12 مگا پیکسلی با OIS، دیافراگم 1.5 و اندازه پیکسلی 1.4 میکرونی هستیم. دو لنز دیگر این دوربین اصلی هم  16 مگا پیکسلی زاویه باز با میدان 107 درجه و 12 مگا پیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی دو برابر هستند.

دوربین سلفی هم در V40 ThinQ دو لنز 8 و 5 مگا پیکسلی اصلی و زاویه باز دارد. این گوشی همچنین قادر است ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط و از ویدیوهای HDR هم پشتیبانی کند.

پخش صدا و مالتی مدیا

ال جی در ابتدای سال جاری میلادی تکنولوژی Boombox Speaker را با G7 معرفی کرد. این تکنولوژی حالا در توسعه V40 ThinQ هم به کار گرفته شده است. ال جی در طراحی این پرچمدار تازه همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری محبوب را نگه داشته و آن را حذف نکرده است.

باتری

V40 ThinQ باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مشابه V30 دارد. این باتری در صورت استفاده معمول یک روز کامل دوام می‌آورد و البته از تکنولوژی‌های شارژ سریع و شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت و عرضه نهایی

V40 ThinQ از 18 اکتبر در برخی بازارها عرضه می‌شود. قیمت نهایی این گوشی با توجه به تعرفه‌های گمرکی ممکن است کمی متفاوت باشد اما بازه آن از 900 تا 1000 دلار خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۶
اون که ترسیده شکی نیست فعلا مشکل بوت لوپ و سایه انداختن و پیکسل سوختن رو حل کنه مشکل باتریش پیشکش

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۶
نکته آخر هنگی ترین بوت لوپی ترین و سایه انداز ترین گوشی سال بلکه تاریخ معرفی شد خخخخخخخخخخخخخخ

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۶
وقتی یک برند بیخود و هنگی یک گوشی بیخود و هنگی معرفی کنه که واسه کسی مهم نیست نباید هم انتظار پوشش آنچنانی داشته باشی برندی که داره ورشکست میشه این حرفا رو نداره

cobweb

۱۳۹۷/۷/۱۶
کسی لازم نیست بگه تو صفحه مشخصاتش ننوشته بلندگوی استریو داره
در ضمن اگر بر فرض شما سامسونگ یا اپل یا سونی هنگ کنند ال جی دارای بلندگوی استریو میشه؟
کوبیدن بقیه برای بالا رفتن ؟

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۶
دقیقا هنگی v20 هم استریو نبود هنگ جی همیشه مشکل داره اونم نه یکی صدتا مثل سوختن پیکسل ها و باتری فوق ضعیف و مهم تر از همه بوت لوپ شدن
انیموجی هم اگه داشته باشه بازم تقلیده مثل دوربین سلفی دوتایی و دوربین اصلی 3 تایی و ناچ کلا بیخود ترین برند همین هنگ جی بوت لوپیه :دی