خانهاخبار
آلونك در شيپور ادغام شد

آلونك در شيپور ادغام شد

سایت های نیازمندی آنلاین در حوزه مسکن، نقش موثری در سهولت کاری متقاضیان خرید، فروش، رهن و اجاره دارند و به این افراد کمک می کنند تا با سهولت و در کمترین زمان، به بهترین قرارداد ممکن دست یابند.
۱۳۹۷/۷/۱۱

رضا اربابیان مدیرعامل شیپور که چهارشنبه 11 مهرماه 1397 در اولین همایش توسعه بازار املاک و مستغلات شیپور ، در محل هتل اسپیناس پالاس سخن می گفت ضمن بیان مطلب فوق افزود: شیپور راز موفقیت خود را در ارایه خدمات بهتر به مشتریان می داند. به همین دلیل استراتژی افزایش سهم خود از بازار را بر مبنای گسترش تعامل با بنگاه های املاک و مردم تعریف می کند.

image

رضا اربابیان مدیرعامل یکی از برترین سایت های نیازمندی های آنلاین کشور، تاکید کرد: هدف ما ارائه بهترین خدمات به مردم است. وی با اعلام خبر ادغام آلونک در شیپور گفت: با سرمایه گذاری شیپور، آلونک در شیپور ادغام شد. شیپور و آلونک امروز با توان بیشتری نسبت به گذشته به کاربران خدمات ارائه می کنند.

به گفته وی، آلونک یک سایت و اپلیکیشن ورتیکال در حوزه املاک است؛ اما شیپور یک سایت و اپلیکیشن هوریزنتال در گروه های مختلف کالایی است. اکنون با ادغام آلونک در شیپور باعث توانمندی بیشتر این دو وبسایت در بازار املاک حوزه آنلاین می شود

اربابیان افزود: آلونک با سیستم سی. آر. ام قدرتمند خود می تواند کمک شایانی را به دفاتر مشاور املاک ارائه دهد.

image

به گفته مدیرعامل شیپور، آلونک از جایگاه خوبی در بین مشاوران و صاحبان دفاتر املاک برخوردار است اکنون با حمایت و سرمایه گذاری شیپور، همچنان استراتژی دفاتر املاک محور بودن را به پیش می برد تا به عنوان نرم افزار و دستیار هوشمند برای مشاوران، یکه تاز بازار املاک شود. این امکان فراهم است که فعالان بازار ملک، با یک اپلیکیشن واحد، همه نیازهای خود در زمینه مشاوره خرید و فروش و اجاره از یک اپلیکیشن تامین کنند و همچنین قرارهای کاری را با بهینه ترین روش ممکن مدیریت کنند.

اربابیان ادامه داد: دو مجموعه شیپور و آلونک در کنار هم و با بهره گیری از توانمندی ها و اعتبار خود، درصدد تقویت هر چه بیشتر حوزه فعالیت های شان که همان بازار نیازمندی های آنلاین، بازار ملک است، می کوشند. حالا شیپور و آلونک، می توانند بیشتر از گذشته قابلیت های موجود خود را افزایش دهند و بهترین امکانات را برای مخاطبان و فعالان حوزه کسب و کار املاک فراهم کنند. امیدواریم با قرارگرفتن توانمندی های این 2 مجموعه در کنار هم، بیشترین همکاری و خدمت رسانی به مشاوران املاک و ارایه بهترین خدمات به مردم را تجربه کنیم.

image

رضا اربابیان افزود: شیپور توانسته با فراهم آوری امکانات بالا، مخاطبین زیادی را کسب نماید. سایت های نیازمندی املاک بدون همراهی و پستیبانی دفاتر مشاورین املاک نمی توانند در بازار نقش موثری داشته باشند. به همین دلیل از دید ما، شیپور رفیق بنگاه های املاک است. همکاری سایت های نیازمندی آنلاین با مشاورین املاک باعث امنیت بالای معاملات برای مردم می شود. سایت های نیازمندی املاک با تعاملات گسترده با اتحادیه مشاورین املاک می توانند از به وجود آمدن قیمت های کاذب در بازار جلوگیری کنند. شیپور با برخورداری از آگهی های بسیار زیاد مردمی و کاربران بالا، یکی از اولویت های توسعه ای خود را ارتباط موثر با دفاتر مشاورین املاک می داند.

رضا اربابیان ادامه داد: شیپور با این که یکی از پیشتازان نیازمندی های آنلاین در ایران است، می کوشد تا با بررسی، اخذ بازخورد و آمادگی تغییرات ممکن در بازار، جایگاه برتر خود را حفظ کند و رضایتمندی کاربران را افزایش دهد. به همین دلیل، در گام نخست با ایجاد یک تیم فروش کارآمد در فرودین 96 تعامل گسترده با بنگاه های املاک را در دستور کار خود قرار داد و در گام دوم در مهر 97 و پس از بررسی های کارشناسی به این نتیجه رسید که با سرمایه گذاری در اپلیکیشن آلونک و ادغام آن در شیپور، سریعتر به هدف یادشده، دست می یابد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۱۴
چ مدیر جوانی داره شیپور