خانهاخبار
سامسونگ به دنبال برون‌سپاری تولید گوشی‌های هوشمند

سامسونگ به دنبال برون‌سپاری تولید گوشی‌های هوشمند

سامسونگ قصد دارد دو میان رده سطح بالای تازه را به زودی معرفی کند. Galaxy A6s یکی از این گوشی‌هاست که انتظار می‌رود ابتدا در بازار چین عرضه شود تا به بهبود وضعیت سامسونگ در این بازار مهم کمک کند. گفته می‌شود سامسونگ تصمیم گرفته است در جهت کاهش هزینه‌های خود تولید این میان رده تازه را به Wintech بسپارد.
۱۳۹۷/۷/۱۲

نیمه دوم سال 2018 برای کمپانی سامسونگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این کمپانی سال‌هاست که گوشی‌های خود را با پنل‌های نمایش AMOLED معرفی می‌کند اما اخیرا چند مدل دستگاه را به پنل نمایش LCD مجهز کرده است. سامسونگ علاوه بر این تصمیم گرفته است تا برخی قابلیت‌های سطح بالا را که پیش از این تنها در گوشی‌های پرچمدار وجود داشتند، به میان رده‌های خود ببرد اما قیمت‌ فروش آن‌ها را همچنان پایین نگه دارد. از طرفی تلاش برای پایین نگه داشتن سطح هزینه تولید در میان همه سازندگان دیده می‌شود و سامسونگ هم از این قضیه مستثنی نیست. گزارش تازه‌ای مرتبط با این موضوع منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد برای اولین بار روند تولید گوشی‌های هوشمند خود را به سایر سازندگان بسپارد.

image

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، عملکرد اخیر سامسونگ در بازار موبایل چین اصلا مناسب نبوده است و این برند براساس گزارش‌های رسمی تنها 1% در این بازار مهم سهم دارد. این غول تکنولوژی کره‌ای به خاطر سهم پایین در بازار چین و همچنین افزایش دستمزد کارگران تصمیم گرفته است تا یکی از بخش‌های تولیدی خود را تعطیل و در ادامه تولید بخشی از محصولاتش را برون سپاری کند. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، سامسونگ در این ارتباط با تولید کننده‌ای به نام Wintech به توافق رسیده است. ممکن است Wintech را به خوبی نشناسید اما لازم است اشاره کنیم که کمپانی مذکور درواقع سازنده گوشی‌های هوشمند شیائومی است.

در حال حاضر مشخص نیست که این اقدام سامسونگ چه تأثیری بر وضعیت مالی این غول تکنولوژی خواهد داشت اما گفته می‌شود اولین گوشی هوشمند این کمپانی چینی که توسط Wintech تولید می‌شود، Galaxy A6s خواهد بود. این میان رده تازه قرار است صفحه نمایش 6 اینچی اینفینیتی LCD داشته باشد و به دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی با چینش عمودی مجهز شود. Galaxy A6s همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در اغلب گزارش‌های مرتبط به گوشی مذکور به باتری بزرگی با ظرفیت 3300 میلی آمپر اشاره شده است و انتظار می‌رود سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو هم به همراه پوسته اختصاصی سازنده روی آن نصب شود.

سامسونگ قصد دارد هفته آینده در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) رویداد تازه‌ای را به نام 4X Fun برگزار کند و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری این رویداد اختصاصی شاهد رونمایی از Galaxy A9s و Galaxy A6s باشیم. باتوجه به شایعه‌های اخیر، Galaxy A6s میان رده در نسخه‌های مختلفی با رنگ‌های گرادیان عرضه خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۷/۷/۱۲
چین حیاط خلوت هوآوی هست اجازه نمیده غریبه واردش بشه همون یک درصد هم خیلی شانس آورد
سایر سازنده های چینی هم از هوآوی خط میگیرن.