خانهاخبار
مشکل شارژ نشدن iPhone Xs و iPhone Xs Max با بروزرسانی iOS 12.1 برطرف خواهد شد

مشکل شارژ نشدن iPhone Xs و iPhone Xs Max با بروزرسانی iOS 12.1 برطرف خواهد شد

اپل اعلام کرده است که نسخه نهایی iOS 12.1 مشکل شارژ نشدن آیفون‌های جدید را برطرف خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۱۳

اگر اخبار پیرامون اپل و آیفون‌های جدید را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که دو تلفن هوشمند iPhone Xs و iPhone Xs Max بنابر دلایلی نامشخص در هنگام شارژ شدن به مشکلی عجیب برمی‌خورند. به گزارش کاربران، وقتی آیفون را به شارژ متصل می‌کنید، دستگاه شروع به شارژ شدن نمی‌کند، مگر آنکه کاربر با لمس صفحه، دستگاه را روشن کند. حال اپل پس از رخ دادن این موضوع، اعلام کرده که این مشکل را در بروزرسانی iOS 12.1 برطرف خواهد کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

چندی پیش بود که بسیاری از کاربران، از یک‌ مشکل جدید در آیفون‌های تازه اپل خبر دادند. اصولا زمانی که کابل شارژ را به دستگاه متصل می‌کنید، صفحه نمتیش روشن شده و دستگاه شروع به شارژ شدن می‌کند، اما با اتصال کابل به برخی از مدل‌های iPhone Xs و یا iPhone Xs Max، هیچ گونه نشانه‌ای مشاهده نمی‌شود، تا زمانی که کاربر نمایشگر دستگاه را روشن کند.

اصولا این یک باگ آزاردهنده است و کاربران از تجربه کردن آن خوشنود نیستند. حال همانطور تا که گفته شد، اپل به طور رسمی اعلام کرده است که این شرکت در پاییز سال جاری، بروزرسانی iOS 12.1 را برای کاربران عرضه خواهد کرد تا این مشکل بوجود آمده در iPhone Xs و iPhone Xs Max را یک بار و برای همیشه برطرف کند. درحال حاضر، اپل نسخه بتای این سیستم عامل را نیز منتشر کرده است، اما پیشنهاد می‌کنیم که چندان بر روی نسخه بتا برای حل مشکل آیفون خود حساب باز نکنید.

علاوه بر رفع مشکل شارژ آیفون‌های جدید، اپل ۷۰ اموجی تازه را به این سیستم عامل اضافه نموده است و کاربران می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. درحال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه iOS 12.1 موجود نیست، اما انتظار می‌رود که اپل تا قبل از عرضه آیفون ۶.۱ اینچی خود یعنی iPhone XR در تاریخ ۲۶ اکتبر، این بروزرسانی را به طور عمومی عرضه کند. نظر شما چیست؟ آیا از سیستم عامل iOS 12 رضایت دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Somayeh

۱۳۹۷/۹/۲۵
منم مشکل شارژ دارم رفتم نمایندگی میگن اصلا یه همچین مشکلی اعلام نشده
گوشی من دو ساعت و نیم طول میکشه تا شارژ بشه
آیا عادیه ؟

اریا

۱۳۹۷/۷/۲۱
والا چی بگم مافکر نکنم الان کسی همچین گوشی داشته باشه??