خانهاخبار
تصاویر مفهومی از پرچمداران سه‌گانه Galaxy S10 سامسونگ

تصاویر مفهومی از پرچمداران سه‌گانه Galaxy S10 سامسونگ

انتظار می‌رود پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ فوریه سال آینده در سه مدل مختلف معرفی شوند. تازه‌ترین تصاویر رندری و مفهومی در ادامه این مطلب با توجه به گزارش‌های اخیر درباره پرچمداران مذکور به تصویر کشیده شده‌اند.
۱۳۹۷/۷/۱۳

در خلال هفته اخیر شایعه‌های متعددی درباره Galaxy S10 منتشر شدند و به برخی مشخصات این پرچمدار تازه اشاره کردند. اغلب این شایعه‌ها معتقد هستند که سامسونگ قرار است از سه نسخه متفاوت در سری Galaxy S10 پرده بردارد. هنوز خبر تأیید شده‌ای در این باره منتشر نشده و این اولین بار است که می‌خواهیم به تفاوت‌های احتمالی سه نسخه متفاوت پرچمداران آینده سامسونگ بپردازیم. در ادامه می‌توانید تصاویر رندری متعددی منتسب به این مدل‌ها را مشاهده کنید. این تصاویر تازه‌ترین رندرهایی هستند که باتوجه به شایعه‌ها حول محور طراحی ظاهری و مشخصات پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ به تصویر کشیده شده‌اند. اگر این طراحی‌ها صحت داشته باشند، باید Galaxy S10 را سطح بالاترین گوشی هوشمندی قلمداد کنیم که سامسونگ تا به حال توسعه داده است.

image

سطح بالاترین مدل این سه گانه احتمالا Galaxy S10 یا Galaxy S10 Max نامیده می‌شود. شایعه شده است هر دو نسخه به صفحه نمایش 6.2 اینچی با تراکم پیکسلی مشابه با صفحه نمایش Galaxy S9 Plus مجهز می‌شوند و از پنل AMOLED هم بهره می‌برند. این نسخه بزرگ همچنین ممکن است از 6 یا 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

image

پیش بینی می‌شود Galaxy S10 Plus بزرگ حدودا 1100 دلار برای نسخه پایه قیمت گذاری شود و بدین ترتیب نسخه‌ استاندارد Galaxy S10 هم تقریبا 1000 دلار باشد. این روند همچنین می‌تواند نشان دهد که نسخه ارزان قیمت سوم از این سه گانه احتمالا به قیمت حدودی 750 دلار روانه بازار خواهد شد. توجه داشته باشید که تصاویر پیش رو رسمی و نهایی نیستند و برخی طراحان خلاق از کانال‌های یوتیوبی DBSDesigning و ConceptCreator آن‌ها را به تصویر کشیده‌اند.

image

انتظار می‌رود Galaxy S10 استاندارد صفحه نمایش 5.8 اینچی با لبه‌های خمیده مانند مدل Plus یا Max داشته باشد و سامسونگ آن را به مودم داخلی 5G هم مجهز کند. گفته می‌شود که دو مدل سطح بالا و گران‌تر با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G توسعه می‌یابند و قادر هستند داده‌ها را با سرعت بالایی انتقال دهند. Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus احتمالا به دوربین اصلی دوگانه یا حتی سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شوند و دو لنز سلفی هم در پنل جلوی‌شان تعبیه می‌شود.

image

دوربین سلفی در مدل‌های Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus / Max احتمالا از نوعی سیستم تشخیص چهره سه بعدی که هنوز روی هیچ کدام از گوشی‌های اندروید دیده نشده است، بهره می‌برد. بدین ترتیب سامسونگ اولین سازنده‌ای خواهد بود که سیستم تشخیص چهره پیشرفته سه بعدی را در گوشی‌های اندرویدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ البته اگر هوآوی پرچمداران تازه Mate 20 را با این قابلیت معرفی نکند. هوآوی قصد دارد Mate 20 را 24 مهر رسما معرفی کند و در اغلب گزارش‌ها به پشتیبانی از امکان تشخیص چهره سه بعدی در نسخه Mate 20 Pro این پرچمداران اشاره شده است.

image

در شایعه‌های اخیر از سطح پایین‌ترین مدل پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ تحت عنوان Galaxy S10 R یا Retro یاد شده است. گفته می‌شود این مدل صفحه نمایش 5.8 اینچی کاملا تخت دارد و لبه‌های آن برخلاف دو مدل سطح بالاتر خمیده نیستند.

image

Galaxy S10R همچنین ممکن است حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به دو مدل Galaxy S10 و S10 Plus داشته باشد و برخلاف آن‌ها از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار نباشد. این مدل احتمالا حداکثر از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و لنزهای دوربین اصلی‌اش هم از نظر تعداد کمتر از دو مدل دیگر هستند. Galaxy S10R حتی با توجه به این تفاوت‌ها هم همچنان گوشی خوب و سطح بالایی خواهد بود و عملکرد قابل قبولی در بازه قیمت 750 دلار به نمایش خواهد گذاشت.

image

به یاد داشته باشید که در حال حاضر همه اطلاعاتی که درباره پرچمداران سه گانه Galaxy S10 سامسونگ در دست داریم درواقع شایعه‌هایی هستند که براساس ادعای برخی منابع آگاه گردآوری شده‌اند. اطلاعات رسمی در این باره هنوز منتشر نشده است و احتمالا باید تا تاریخ رونمایی و برگزاری رویداد رسمی همچنان منتظر تأیید توسط مقامات رسمی بمانیم.

image

انتظار می‌رود سامسونگ پرچمداران Galaxy S10 خود را به فاصله بسیار کوتاهی پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 رونمایی کند. اگر این غول تکنولوژی در معرفی این سری پرچمداران هم مانند گذشته عمل کند، 24 فوریه سال 2019 شاهد برگزاری رویداد Unpacked خواهیم بود. علاوه بر این پیش بینی می‌شود پرچمداران مذکور از تاریخ 15 مارس سال آینده روانه بازار شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۵
بهترین گوشی های دنیا