خانهاخبار
با LG V40 ThinQ سینماگراف ضبط کنید

با LG V40 ThinQ سینماگراف ضبط کنید

پرچمدار LG V40 ThinQ فردا رسما معرفی می‌شود. تازه‌ترین تبلیغات رسمی این گوشی به امکان ضبط سینماگراف اشاره دارد که اغلب پرچمداران موجود در بازار از آن پشتیبانی نمی‌کنند. کاربران V40 ThinQ به آسانی می‌توانند به کمک اپلیکیشن دوربین و ویدیوهای سه ثانیه‌ای سینماگراف ایجاد کنند.
۱۳۹۷/۷/۱۱

کمپانی ال جی قصد دارد پرچمدار تازه V40 ThinQ را 3 اکتبر (11 مهر) رسما معرفی کند. این سازنده کمپین تبلیغاتی هم برای این محصول تازه طراحی کرده و در خلال روزهای اخیر مشخصات محصول مذکور را در تصاویر مختلفی برای کاربران علاقه مند به نمایش گذاشته است. مشخصات و اطلاعات کلی این گوشی هم بارها فاش شده است و اصلی‌ترین موارد را درباره آن می‌دانیم اما ال جی حالا قابلیت تازه‌ای را این گوشی معرفی کرده است.

این ویژگی Cine Shot نام دارد. Cine Shot درواقع نوعی وضعیت عکاسی است که کاربر را قادر می‌سازد تا سینماگراف بسازد. سینماگراف‌ها تاحدودی شبیه به فایل‌های GIF هستند؛ با این تفاوت که در سینماگراف تنها یک بخش از تصویر متحرک است و دیگر بخش‌ها ثابت باقی می‌مانند. درواقع اینگونه به نظر می‌رسد که سینماگراف ترکیبی از عکس و ویدیو است.

برای ثبت سینماگراف به کمک گوشی V40 ThinQ ال جی باید از اپلیکیشن دوربین وضعیت Cine Shot را انتخاب کنید. حالا دکمه Record را برگزینید تا ویدیوی کوتاه سه ثانیه‌ای ضبط شود. در خلال این مدت کوتاه باید بی حرکت باقی بمانید تا مشکلی پیش نیاید؛ البته اگر حرکات شما بیش از حد باشد، اپلیکیشن در این باره به شما هشدار می‌دهد و درخواست می‌کند بی حرکت بمانید.

image

پس از ضبط ویدیوی سه ثانیه‌ای به صفحه ویرایش راهنمایی می‌شوید. در این مرحله می‌توانید محدوده بخشی را که مایل هستید متحرک باشد، با انگشتان خود مشخص کنید (در مثال بالا ساعت انتخاب شده است). در صفحه ویرایش همچنین ابزار پاک کن هم در دسترس کاربر قرار گرفته است تا اگر در تعیین محدوده توسط انگشت با مشکلی مواجه شد بتواند آن را پاک کند. امکان بزرگنمایی تصویر به کمک ضربه زدن روی صفحه هم در مرحله ویرایش فراهم شده است.

پس از این می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید ویدیوی سه ثانیه‌ای به صورت بی توقف بازپخش شود؛ رو به جلو حرکت کند یا اصلا بازگشتی از ثانیه آخر به اول اجرا شود. خروجی نهایی سینماگراف در هر دو صورت GIF یا 1080p MP4 قابل اشتراک گذاری است. از سینماگراف‌ها همچنین می‌توان به عنوان تصویر پس زمینه زنده برای گوشی موبایل استفاده کرد. در ادامه می‌توانید برخی نمونه‌های این تصاویر را تماشا کنید:

به خاطر داشته باشید که به محض ضبط ویدیوی کوتاه سه ثانیه‌ای در وضعیت Cine Shot باید مرحله ویرایش را نهایی کنید؛ چراکه نمی‌توانید ابتدا آن را ذخیره کنید و مدتی بعد برای ویرایش به آن بازگردید. همچنین ممکن است در شرایط با نور کم برای ضبط سینماگراف با مشکل مواجه شوید و دوربین اصلی چیزی ضبط نکند.

سینماگراف یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری در گوشی‌های Nokia Lumia به شمار می‌رفت. البته این قابلیت در حال حاضر روی Moto Z3 Play هم وجود دارد و کاربران آن می‌توانند به کمک دوربین فایل تصویری سینماگراف ایجاد کنند.

جالب است بدانید که امکان ضبط سینماگراف در گوشی ظاهرا برای سایر سازندگان این دستگاه هوشمند چندان جالب توجه نیست. از طرفی به نظر می‌رسد که کمپانی ال جی قصد دارد به قابلیت ضبط سینماگراف در V40 ThinQ به عنوان یک ویژگی سطح بالا و متمایز اشاره کند و از آن در کمپین‌های تبلیغاتی خود با هدف افزایش فروش بهره ببرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید نظری

۱۳۹۷/۷/۱۱
xperia xa3 معرفی شد لطفا پوشش بدین . با تشکر