خانهاخبار
سرفیس هدفون رونمایی شد؛ هدفون بی‌سیم مایکروسافت با دستیار صوتی کورتانا

سرفیس هدفون رونمایی شد؛ هدفون بی‌سیم مایکروسافت با دستیار صوتی کورتانا

مایکروسافت به‌تازگی هدفون بی‌سیم خود را با نام تجاری Surface Headphones معرفی کرده است که از دستیار صوتی کورتانا بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۷/۱۰

مایکروسافت از هدفون‌های بی‌سیم اختصاصی خود با قابلیت حذف نویز و مجهز به دستیار صوتی کورتانا رونمایی کرده است که Surface Headphones نامیده می‌شود. در حال‌حاضر، جزئیات چندانی پیرامون زمان عرضه این محصول مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که سرفیس هدفون در بازه زمانی نزدیک به تعطیلات سال نوی میلادی عرضه خواهد شد. ظاهرا ایالات متحده و انگلستان از جمله اولین بازارهایی خواهند بود که هدفون بی‌سیم مایکروسافت در آن‌جا عرضه می‌شود. البته مشخص نیست Surface Headphones چه قیمتی خواهد داشت.

image

 

همان‌طور که از نام سرفیس هدفون مشخص است، این هدفون بی‌سیم به‌گونه‌ای طراحی شده تا به سرفیس‌های مایکروسافت متصل شود و ردموندی‌ها از Surface Headphones در مراسم اختصاصی خود برای معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2، رونمایی کرده‌اند. اگر به هدفون بی‌سیم مایکروسافت علاقه‌مند شده‌اید و البته تصمیمی برای اتصال آن به سرفیس‌های جدید ندارید، می‌توانید از Surface Headphones برای پخش موسیقی از طریق گوشی اندرویدی یا آیفون خود کمک بگیرید. 

Surface Headphones با دستیار صوتی کورتانا همراه شده است و هوش مصنوعی عملکرد آن‌را بهبود می‌دهد. این محصول همچنین طراحی over-the-ear (روی گوش) دارد و می‌تواند صدای مزاحم محیط اطراف را به خوبی حذف کند؛ ظاهرا 13 مرحله برای حذف نویز اضافی وجود دارد که می‌توانید از بین‌ آن‌ها انتخاب کنید. استفاده از درایورهای 40 میلی‌متری باعث شده است تا گمان کنیم که سرفیس هدفون خروجی صدای خیره‌کننده‌ای خواهد داشت. دیگر قابلیت جالب سرفیس هدفون، این است که در صورت برداشتن هدفون از روی گوش خود آهنگ در حال پخش متوقف خواهد شد؛ در صورتی‌که مجددا هدفون را روی گوش خود قرار دهید، پخش آهنگ ادامه می‌یابد.

image
 

Surface Headphones در مجموع 8 میکروفون دارد و با گفتن عبارت Hey, Cortana دستیار صوتی مایکروسافت فعال خواهد شد. همچنین این هدفون به پورت USB-C مجهز شده است که برای شارژ سرفیس هدفون کاربرد خواهد داشت. در دو طرف هدفون، یک حلقه متحرک قرار دارد؛ در گوشی سمت چپ با حرکت دادن حلقه می‌توانید سطح حذف نویز را مشخص کنید و حلقه سمت راست نیز بلندی صدا را تنظیم می‌کند. به گفته‌ی مایکروسافت با یک‌بار شارژ Surface Headphones می‌توانید تا 13.5 ساعت از آن استفاده کنید؛ در صورتی‌که این هدفون را به گوشی خود از طریق جک هدفون متصل کنید، شارژدهی هدفون بی‌سیم مایکروسافت به 50 ساعت افزایش می‌یابد. کنترل صدای خروجی از طریق حلقه دور گوشی سمت راست یا برنامه اختصاصی که ردموندی‌ها منتشر خواهند کرد؛ امکان‌پذیر است. 

image

ردموندی‌ها ادعا می‌کنند که نزدیک به سه سال روی توسعه Surface Headphones وقت صرف کرده‌اند و بدین شکل، رقیب بسیار قدرت‌مندی را برای هدفون‌های سونی و Bose ارائه داده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۷/۱۱
به به لذت بردیم?