خانهاخبار
سرفیس استودیو 2 معرفی شد؛ سریع‌ترین سرفیس مایکروسافت

سرفیس استودیو 2 معرفی شد؛ سریع‌ترین سرفیس مایکروسافت

رایانه AIO جدید مایکروسافت با مشخصات سخت‌افزاری خیره‌کننده و برچسب قیمتی 3500 دلار معرفی شد؛ این مدل که سرفیس استودیو 2 نامیده می‌شود، سریع‌ترین سرفیس مایکروسافت به شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۷/۱۰

مایکروسافت اولین رایانه رومیزی و All-in-One خود را با با نام تجاری Surface Studio، دو سال پیش در یک رویداد در شهر نیویورک معرفی کرد. امروز ردموندی‌ها با نسل جدید رایانه AIO خود بازگشته‌اند که Surface Studio 2 نامیده می‌شود؛ مدل مذکور همچنان به نمایشگر 28 اینچی مجهز شده است اما ردموندی‌ها صفحه‌نمایش را بهبود داده‌اند و با ارتقای سخت‌افزار آن، Surface Studio 2 را به سریع‌ترین سرفیس خود تبدیل کرده‌اند. 

image

به گفته‌ی مایکروسافت، صفحه‌نمایش سرفیس استودیو 2 تا 38 درصد نسبت به نمایشگر نسل قبل روشنایی بالاتری دارد. همچنین کنتراست صفحه‌ تا 22 درصد بهبود پیدا کرده است. نمایشگر 28 اینچی Surface Studio 2 نزدیک به 13.5 میلیون پیکسل دارد و از قلم لمسی Surface Pen با دقت 4096 سطح فشار پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توانید قلم لمسی را با زاویه نسبت به سطح نمایشگر Surface Studio 2 به دست بگیرید. پشتیبانی از Surface Dial و بهره‌مندی از درگاه USB-C از دیگر قابلیت‌های سرفیس جدید مایکروسافت محسوب می‌شود. 

ردموندی‌ها قدرت پردازش گرافیکی سرفیس استودیو 2 را تا 50 درصد بهبود داده‌اند؛ این امر به لطف استفاده از تراشه جدید انویدیا مبتنی بر معماری Pascal محقق شده است. به همین جهت، AIO جدید مایکروسافت در رندر محتوای گرافیکی و اجرای بازی‌های ویدیویی عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت. مانند مدل پیشین، سرفیس استودیو از دسته‌های ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند و وایرلس داخلی که برای آن درنظر گرفته شده، فرآیند اتصال دسته‌ها را به این رایانه رومیزی تسهیل کرده است. 

image

ردموندی‌ها برای AIO جدید خود از دو ترابایت حافظه SSD استفاده کرده‌اند که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را نسبت به نسل قبل بهبود می‌دهد؛ بد نیست اشاره کنیم که اولین رایانه همه‌کاره مایکروسافت از درایو هیبریدی بهره می‌گرفت. به همین جهت باید انتظارات خود را از سرفیس استودیو 2 مایکروسافت افزایش دهید زیرا این مدل، رایانه همه‌کاره‌ای قدرت‌مند و سریع‌تر نسبت به نسل قبل خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که سرفیس استودیو 2 چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؛ ردموندی‌ها تنها به اعلام این جمله که AIO جدید آن‌ها به‌زودی به فروش خواهد رسید، اکتفا کرده‌اند. ارزان‌قیمت‌ترین نسخه از سرفیس استودیو 2 با یک ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت رم به قیمت 3500 دلار عرضه خواهد شد و مدل رده‌بالا که دو ترابایت حافظه SSD و 32 گیگابایت حافظه رم دارد، با قیمت 4800 دلار به فروش خواهد رسید.

جدا از سرفیس استودیو، ردموندی‌ها اخیرا سرفیس لپ‌تاپ 2 و سرفیس پرو 6 را نیز معرف کرده‌اند که با مشخصات سخت‌افزاری بهبودیافته در تاریخ 16 اکتبر عرضه خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)