خانهاخبار
سرفیس لپ‌تاپ 2 با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

سرفیس لپ‌تاپ 2 با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

مایکروسافت از لپ‌تاپ جدید خود با نام Surface Loptop 2 رونمایی کرده است که نمایشگر 13.5 اینچی دارد و میزبان پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل است.
۱۳۹۷/۷/۱۰

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ را با پردازنده نسل هشتمی اینتل و بدنه مشکی مات به‌روزرسانی کرده است. نسل دوم این دستگاه که سرفیس لپ‌تاپ 2 نامیده می‌شود، تا 85 درصد نسبت به نسل قبل سرعت بالاتری دارد و از نازک‌ترین نمایشگر LCD در میان لپ‌تاپ‌های لمسی بهره می‌گیرد. قیمت مدل پایه با 100 دلار کاهش به 899 دلار رسیده است و اگر علاقه‌مند به لپ‌تاپ جدید مایکروسافت هستید، می‌توانید آن‌را در تاریخ 16 اکتبر سفارش دهید؛ البته پیش‌خرید این مدل هم‌اکنون امکان‌پذیر است. بد نیست اشاره کنیم که بهترین نسخه از سرفیس لپ‌تاپ 2 به 16 گیگابایت رم مجهز شده است و با یک ترابایت حافظه SSD به بازار عرضه خواهد شد. اولین مدل از لپ‌تاپ‌های سرفیس در ماه مه 2017 معرفی شد و به لطف ابعاد مناسب، قدرت پردازشی بالا و طراحی جذاب در میان عاشقان سیستم‌عامل ویندوز 10 به محبوبیت رسید. نسخه اصلی سرفیس لپ‌تاپ با چهار گیگابایت رم عرضه شده بود و در حالی‌که این روزها پورت USB-C رایج شده است، از آن بهره نمی‌گرفت. 

image

سرفیس لپ‌تاپ جدید مایکروسافت تنها از نظر مشخصات سخت‌افزاری نسبت به نسل قبل پیشرفت کرده است. تمامی جزئیات مربوط به سخت‌افزار لپ‌تاپ جدید ردموندی‌ها اعلام نشده است اما به‌نظر می‌رسد شباهت‌هایی میان سرفیس لپ‌تاپ 2 و نسل قبل وجود داشته باشد. مایکروسافت با عدم تعبیه پورت USB-C روی بدنه لپ‌تاپ مجددا کاربران را ناامید کرده است. مدل مذکور همچنان از نمایشگر 13.5 اینچی استفاده می‌کند و مایکروسافت مدعی است که با یک‌بار شارژ می‌توانید تا 14.5 ساعت با این تبلت هیبریدی فیلم مشاهده کنید. ضمن اینکه اعلام شده است تایپ با صفحه‌کلید سرفیس لپ‌تاپ جدید، صدای کم‌تری تولید می‌کند.

ردموندی‌ها امسال با فاجعه‌ای به نام حاشیه‌های ضخیم در محصولات سرفیس دست و پنجه نرم می‌کنند و به‌نظر می‌رسد که فعلا این روند متوقف نخواهد شد! در حالی‌که هوآوی از لپ‌تاپ میت‌بوک X پرو با حاشیه‌های بسیار باریک و وزن کم رونمایی کرده است، سرفیس لپ‌تاپ 2 به طراحی نسل قبل وفادار مانده و خبری از حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه‌نمایش 13.5 اینچی آن نیست. هرچند نباید این موضوع را نادیده گرفت که لپ‌تاپ کم‌وزن هوآوی با قیمت 1500 دلار به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که نسخه پایه سرفیس لپ‌تاپ 2 تنها 900 دلار قیمت دارد.

image

سرفیس لپ‌تاپ 2 را می‌توان یک گزینه ایده‌آل برای دانشجویان و افرادی با استفاده معمولی برشمرد که به دنبال محصولی جذاب و با قیمت مناسب هستند؛ ضمن اینکه برند «مایکروسافت» عملکرد این لپ‌تاپ جمع‌وجور را تضمین می‌دهد و ردموندی‌ها به صورت مستقیم از سرفیس لپ‌تاپ جدید پشتیبانی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)