خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی پرچمدار Pixel 3 گوگل با بدنه حساس به فشار

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی پرچمدار Pixel 3 گوگل با بدنه حساس به فشار

گوگل با انتشار تیزر تبلیغاتی کوتاهی به قابلیت بدنه حساس به فشار در گوشی‌های Pixel 3 اشاره کرده است. نسل سوم پیکسل‌های گوگل قرار است 17 مهر با مشخصات پرچمدار معرفی شوند.
۱۳۹۷/۷/۱۰

تیزر تبلیغاتی تازه‌ای در قالب ویدیو توسط گوگل ژاپن منتشر شده است. این تیزر با تمرکز بر پرچمداران تازه و معرفی نشده Pixel 3 و Pixel 3 XL طراحی شده است و مضمون آن به قابلیت بدنه حساس به فشار این گوشی‌ها اشاره دارد. درواقع این تیزر تبلیغاتی در اشکال مختلف سعی کرده است علاقه کاربران معمولی را به فشردن نشان دهد. در ادامه هم شاهد هستیم که دست کاربر شیئ نامشخصی در قالب یک گوشی هوشمند را در دست گرفته است و کناره‌های آن را فشار می‌دهد. به نظر می‌رسد که این گوشی‌ نامشخص همان Pixel 3 و Pixel 3 XL باشد.

image

گوگل قابلیت بدنه حساس به فشار را در دستگاه‌های خود اولین بار تحت عنوان Active Edge و در دوگانه پرچمدار Pixel 2 و Pixel 2 XL معرفی کرد. فشردن این کناره‌ها به طور پیش فرض دستیار هوشمند این غول جستجو را فعال می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا به راحتی بتوانند به قابلیت‌های Google Assistant دسترسی پیدا کنند. اچ تی سی با ویژگی Edge Sense درواقع صاحب اصلی این تکنولوژی به شمار می‌رود؛ گوگل Active Edge خود را باتوجه به Edge Sense طراحی کرده و جالب است که کاربران در این قابلیت هم قادر خواهند بود کناره‌های گوشی را به میل خودشان تغییر دهند و شخصی سازی کنند. استفاده از Active Edge در مقابل ژست‌های دیگر راحت‌تر خواهد بود چراکه برای استفاده از آن و فعال کردنش هیچ الزامی به روشن کردن صفحه نمایش گوشی وجود ندارد. به همین خاطر است که گوگل قصد دارد Active Edge را بیش از پیش توسعه دهد و آن را در دوگانه نسل تازه پیکسل به نقطه اصلی ژست‌های حرکتی تبدیل کند.

علاوه بر این، گوگل همچنین وب‌سایتی را به طور اختصاصی با تمرکز بر دستگاه‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL و مخصوص کاربران ژاپنی توسعه داده است. کاربران و بازدیدکنندگان این وب‌سایت در کنار امکان مشاهده ویدیوی تبلیغاتی همچنین می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام اطلاعات بیشتری را در آینده دریافت کنند. در حال حاضر همه مشخصات و اطلاعاتی که درباره Pixel 3 و Pixel 3 XL به دست آورده‌ایم براساس شایعه‌های منتسب به آن‌ها بوده و گوگل هیچکدام را مورد تأیید قرار نداده است. به همین خاطر تکمیل فرم ثبت نام در این وب‌سایت رسمی می‌تواند به کسب اطلاعات معتبر و موثق در این باره کمک کند.

گوگل نسل قبلی پیکسل‌ها را به طور محدودی عرضه کرد اما مدتها گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است برنامه عرضه گسترده نسل سوم پرچمداران پیکل خود را به شکل جدی‌تری دنبال کند. انتشار این تیزر تبلیغاتی رسمی و همچنین وب‌سایت مخصوص کاربران ژاپنی به خوبی نشان می‌دهد که گوگل بازار آسیا را جدی گرفته است و تلاش می‌کند Pixel 3 را وارد کشورهای این بازار مهم کند. Pixel 3 و Pixel 3 XL قرار است 9 اکتبر (17 مهر) رسما معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)