خانهاخبار
پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی با قاب محافظ در تصاویر رندری تازه

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی با قاب محافظ در تصاویر رندری تازه

پرچمدار Mate 20 Pro این بار در تصاویر رندری با قاب محافظ فاش شده است. این گوشی 24 مهر در کنار پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Porsche Design معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۰

پرچمداران تازه Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی قرار است 16 اکتبر (24 مهر) رسما رونمایی شوند. در خلال روزها و هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرها و تصاویر منتسب به این گوشی‌های هوشمند بودیم. علاوه بر این تصاویر و ویدیوها حالا چند تصویر رندری تازه از Mate 20 Pro منتشر شده و آن را در قاب محافظ به نمایش گذاشته است. جزئیات قابل توجه یا تازه‌ای در این تصاویر دیده نمی‌شود اما به خوبی می‌توان طراحی قاب محافظ و میزان مراقبت آن را از گوشی متوجه شد. این قاب محافظ به گونه‌ای طراحی شده که از کناره‌های گوشی هم بالاتر آمده است تا از وارد شدن آسیب در اثر ضربه احتمالی به کناره‌های بدنه جلوگیری کند.

به جز این مورد به نظر می‌رسد که همه موارد تکراری هستند. Mate 20 Pro پرچمدار تازه و سطح بالای هوآوی است که تا چند هفته آینده با طراحی ناچ معرفی می‌شود. این گوشی از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره می‌برد و ناچ نه چندان کوچک آن برای تعبیه ماژول سیستم تشخیص چهره سه بعدی طراحی شده است. در بدنه پشتی این پرچمدار تازه ماژول دوربین مربعی با سه لنز و فلش LED دیده می‌شود و خبری از حسگر فیزیکی اثرانگشت نیست، چراکه هوآوی تصمیم گرفته است Mate 20 Pro را با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی کند.

براساس گزارش‌های اخیر پرچمدار Mate 20 Pro به پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 مجهز می‌شود و صفحه نمایش خمیده 6.3 اینچی OLED با وضوح تصویر 3120 در 1440 دارد. انتظار می‌رود این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پوسته اختصاصی EMUI 9.0 بهره ببرد.

هوآوی گوشی سطح بالای تازه خود را به باتری بزرگی با ظرفیت 4200 میلی آمپر مجهز می‌کند تا کاربران تجربه بهتری از کار با آن کسب کنند. انتظار می‌رود نسخه استاندارد Mate 20 Pro از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد و میزان رم در سطح بالاترین نسخه آن 8 گیگابایت باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)