خانهاخبار
مشخصات نهایی Galaxy A6s سامسونگ تأیید شد

مشخصات نهایی Galaxy A6s سامسونگ تأیید شد

میان رده تازه Galaxy A6s سامسونگ از TENAA مجوز دریافت کرده و مشخصات آن مورد تأیید قرار گرفته است. این پردازنده 6 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. گوشی مذکور همچنین به پردازنده اسنپ‌دراگون 660 یا 710 مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۰

میان رده تازه و سطح بالای Galaxy A6s سامسونگ روز گذشته در پایگاه رگولاتوری TENAA دیده شد اما این آژانس چینی تقریبا 24 ساعت پس از افشای تصاویر حالا دست به انتشار فهرست مشخصات این گوشی زده است.

پیش از این گفته می‌شد که SM-G6200 قرار است به نام Galaxy P30 معرفی شود اما روز گذشته در خبری شما را مطلع کردیم که معرفی سری تازه Galaxy P توسط سامسونگ منتفی شده است و P30 هم در نهایت تحت عنوان Galaxy A6s معرفی خواهد شد.

اولین شایعه‌ها درباره Galaxy P30 یا همان Galaxy A6s به احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش اشاره داشتند و مدعی شدند که این گوشی احتمالا اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که با این تکنولوژی نوین معرفی می‌شود. از طرفی حالا دیگر می‌دانیم که شایعه مذکور صحت ندارد چراکه Galaxy A6s قرار است به پنل نمایش IPS LCD مجهز شود و حسگر اثرانگشت زیر صفحه را تنها می‌توان درون پنل‌های OLED تعبیه کرد.

image

حالا براساس اطلاعاتی که TENAA درباره Galaxy A6s منتشر کرده است می‌توانیم تأیید کنیم که این گوشی با شناسه SM-G6200 صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع IPS LCD دارد و از وضوح تصویر 2160 در 1080 پشتیبانی می‌کند.

از طرفی گوشی Galaxy A6 Plus (2018) با صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED معرفی شده است و با وضوح تصویر 2220 در 1080 کیفیت بهتری ارائه می‌دهد. به جز این مورد که ظاهرا بهینه سازی نشده است باید تأکید کنیم که Galaxy A6s به حافظه رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود که پیش از این در هرگز در میان رده‌های سامسونگ به کار گرفته نشده است. این گوشی سطح بالا همچنین در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD معرفی می‌شود و از پردازنده‌ای با قدرت 2.2 گیگاهرتز که حدس می‌زنیم کوالکام اسنپ‌دراگون 660 یا 710 باشد، قدرت می‌گیرد.

میان رده Galaxy A6 Plus به پردازنده اسنپ‌دراگون 450 مجهز شده است و با این وجود تفاوتی میان اسنپ‌دراگون 660 و 710 وجود ندارد چراکه در هر صورت شاهد بهبود قدرت پردازش داخلی در Galaxy A6s خواهیم بود. از طرفی کیفیت لنزها در دوربین دوگانه کاهش یافته است. A6 Plus با دوربین مجهز به لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی روانه بازار شد در حالی که A6s با لنزهای دوگانه 12 و 2 مگا پیکسلی توسعه یافته است.

میان رده تازه Galaxy A6s در دوربین سلفی هم چندان قدرتمند طراحی نشده است. این گوشی از دوربین سلفی تکی 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد و سیستم عامل پیش فرض آن احتمالا اندروید 8.1 اوریو خواهد بود. علاوه بر موارد مذکور انتظار می‌رود که Galaxy A6s به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز شود.

در آخر باید بگوییم که Galaxy A6s نسبت به A6 Plus ضخیم‌تر طراحی شده و ضخامت بدنه آن 8.39 میلی متر است. از طرفی ضروریست اشاره کنیم که این میان رده تازه 4 میلی متر کوتاه‌تر ساخته شده و همچنین قرار است در نسخه‌هایی با رنگ‌های جذاب گرادیان معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)