خانهاخبار
مشخصات دوربین 5گانه V40 ThinQ ال جی فاش شد

مشخصات دوربین 5گانه V40 ThinQ ال جی فاش شد

تازه‌ترین خبر درباره پرچمدار V40 ThinQ به نوع لنزها در دوربین 5 گانه این گوشی اشاره دارد. V40 ThinQ قرار است در روزهای آینده با مشخصات سطح بالا از جمله دوربین اصلی سه‌گانه و دوربین سلفی دوگانه معرفی شود.
۱۳۹۷/۷/۱۰

انتظار می‌رود کمپانی ال جی 4 اکتبر (12 مهر) از تازه‌ترین پرچمدار خود تحت عنوان V40 ThinQ پرده بردارد. گفته می‌شود که پرچمدار مذکور از سه لنز در پنل پشتی و دو لنز سلفی در پنل جلو بهره می‌برد و بدین ترتیب 5 دوربین متفاوت دارد. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، ال جی همواره پرچمداران سری V خود را به نحوی توسعه می‌دهد که بتوانند تجربه کاربران علاقه مند به عکاسی و فیلم برداری را بهبود ببخشند. ایوان بلاس، افشاگر معروف، شب گذشته در حساب توییتر خود تصاویر متعددی را درباره دوربین گوشی V40 ThinQ منتشر کرد و نحوه عملکرد هرکدام از این لنزها را در 5 دوربین مختلف به نمایش گذاشت.

image

دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی به صورت افقی چینش شده است. براساس تازه‌ترین شایعه‌ها، لنز سمت راست این ماژول 16 مگا پیکسلی است و استاندارد قلمداد می‌شود. لنز 12 مگا پیکسلی میانی از نوع زاویه باز طراحی شده و آخرین لنز هم 8 مگا پیکسلی از نوع تله فوتو در نظر گرفته شده است. در دوربین سلفی دوگانه هم شاهد تعبیه لنز اصلی 8 مگا پیکسلی به همراه لنز ثانویه از نوع زاویه باز خواهیم بود.

پرچمدار V40 ThinQ صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد و از وضوح تصویر 1440 در 3120 کواد اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند. بریدگی حاشیه هم در پنل جلو دیده می‌شود و بدین ترتیب شاهد طراحی نسبت تصویر 19.5:9 خواهیم بود. این گوشی سطح بالا همچنین از پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و به 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. گفته می‌شود که ظرفیت باتری این محصول هوشمند تازه معادل 3300 میلی آمپر ساعت است.

image

اکتبر ماه مهمی در سال 2019 شمرده می‌شود چراکه بسیاری از سازندگان وعده داده‌اند در خلال آن از گوشی‌های تازه خود پرده بردارند. پس از معرفی V40 ThinQ ال جی در اوایل اکتبر شاهد رونمایی از چند گوشی نوکیا و لنوو خواهیم. علاوه بر این محصولات انتظار می‌رود سری پرچمداران Mate 20 هوآوی و Pixel 3 گوگل هم در این ماه معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ی

۱۳۹۷/۷/۱۰
عالیه..امیدوارم قیمتش مناسب باشه با این وضعیت اقتصادی