خانهاخبار
منتظر Mi Mix 3 نباشید؛ عرضه گوشی تمام‌صفحه شیائومی با نام Mi LEX

منتظر Mi Mix 3 نباشید؛ عرضه گوشی تمام‌صفحه شیائومی با نام Mi LEX

گزارش جدید در چین، حاکی از آن است که گوشی تمام‌صفحه شیائومی با نام تجاری Mi LEX عرضه خواهد شد و Mi Mix 3 نامیده نمی‌شود.
۱۳۹۷/۷/۹

شرکت شیائومی در ماه اکتبر از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد؛ آنچه بیشتر از همه معرفی پرچمداران جدید شیائومی را حائز اهمیت جلوه می‌دهد، طراحی است که انتظار داریم گوشی Xiaomi Mi Mix 3 داشته باشد. شرکت چینی تصمیم دارد تا پرچمداری را به بازار عرضه نماید که تمامی پنل جلوی گوشی با نمایشگر پوشانده می‌شود؛ این موضوع باعث شده است تا شیائومی به ناچار، دوربین سلفی و برخی از سنسورهای ضروری را به قسمتی از دستگاه انتقال دهد که در صورت لزوم به صورت کشویی خارج خواهد شد.

گزارش جدید در چین، حاکی از آن است که گوشی تمام‌صفحه شیائومی با نام تجاری Mi Mix 3 عرضه نخواهد شد و سازنده مذکور از نام تجاری کاملا متفاوتی برای آن استفاده خواهد کرد. براساس یک گزارش جدید، این مدل با نام تجاری Mi LEX به بازار عرضه خواهد شد؛ آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، شیائومی در نام‌گذاری پرچمدار جدیدش از گوشی Vivo NEX الگوبرداری کرده است که طراحی تمام‌صفحه دارد. جدا از نام تجاری که برای پرچمدار تمام‌صفحه شیائومی انتخاب خواهد شد، گزارش جدید به مشخصات یا قابلیت‌های آن اشاره‌ نمی‌کند.

image

با این‌حال، می‌دانیم که Mi LEX یا Mi Mix 3 به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد و نمایشگری 6.4 اینچی دارد. رزولوشن نمایشگر احتمالا FHD+ خواهد بود و شیائومی پرچمدار آینده‌اش را با صفحه‌نمایش QHD+ مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ و ال‌جی به بازار عرضه نخواهد کرد. نسخه پایه Xiaomi LEX یا هر نام تجاری دیگری که برای گوشی تمام‌صفحه شیائومی انتخاب می‌شود؛ به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و نسخه دیگری با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین نسخه نیز با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. 

انتظار داریم شرکت چینی از دو سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی پرچمدار بدون حاشیه خود یعنی Mi LEX استفاده کرده باشد. در جلوی گوشی نیز از یک سنسور 20 یا 24 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که هوش مصنوعی عملکرد دوربین سلفی را بهبود خواهد داد؛ قابلیت‌هایی که از دوربین سلفی انتظار داریم، ویژگی‌هایی نظیر عکاسی پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی یا زیباسازی چهره است. مانند برخی از مدل‌های Xiaomi Mi 8 که با سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه شده‌اند، پرچمدار تمام‌صفحه شیائومی به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد شد و کاربر با لمس قسمتی از نمایشگر می‌تواند دستگاه را آنلاک نماید. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز برای پرچمدار آینده شیائومی دور از انتظار نیست.

Xiaomi Mi LEX احتمالا به باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و برای شارژ باتری غول‌آسای دستگاه چندان به زحمت نخواهید افتاد؛ ظاهرا این گوشی از قابلیت شارژ سریع 4.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 و رام MIUI از دیگر ویژگی‌های احتمالی پرچمدار تمام‌صفحه شیائومی است. ضمن اینکه مدتی پیش مشخص شد این گوشی به دکمه‌ی اختصاصی Xiao AI مجهز خواهد بود که با فشردن آن، دستیار صوتی اختصاصی شیائومی فعال می‌شود؛ البته شیائومی به کاربران اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های دکمه‌ی مذکور را به دلخواه خود تغییر دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)