خانهاخبار
صدور مجوز TENAA برای Nokia 7.1

صدور مجوز TENAA برای Nokia 7.1

نوکیا قصد دارد در ماه اکتبر از دو میان رده تازه Nokia 7.1 و Nokia 7.1 Plus رونمایی کند. Nokia 7.1 روز گذشته در پایگاه رگولاتوری TENAA دیده شد و برخی مشخصات آن هم مورد تأیید قرار گرفت.
۱۳۹۷/۷/۹

هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که HMD Global قرار است گوشی تازه‌ای را در خلال روزهای آینده معرفی کند یا خیر اما مطمئن هستیم که رویداد 4 اکتبر (12 مهر) به زودی با تمرکز بر گوشی همراه برگزار می‌شود.

اگر HMD Global واقعا قصد داشته باشد از گوشی هوشمند تازه‌ای رونمایی کند، پیش بینی می‌شود که این گوشی یا گوشی‌ها Nokia 7.1 و Nokia 7.1 Plus باشند. Nokia 7.1 ممکن است در بازار چین تحت عنوان Nokia X7 معرفی شود اما انتظار می‌رود که Nokia 7.1 Plus با مشخصات و طراحی سطح بالاتری به بازارهای جهانی راه یابد.

آژانس رگولاتوری چینی TENAA روز گذشته ضمن تأیید وجود گوشی هوشمند Nokia 7.1 همچنین برخی تصاویر زنده منتسب به آن را هم منتشر کرد. حالا که این گوشی مجوز TENAA را دریافت کرده است، بیش از پیش مطمئن شده‌ایم که به زودی معرفی می‌شود.

به نظر می‌رسد که گوشی Nokia 7.1 به دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی و لنزهای 13 و 12 مگا پیکسلی مجهز شده و حسگر فیزیکی اثرانگشت هم زیر این ماژول قرار گرفته است. در نمای روبرو هم شاهد طراحی ظاهری بدون بریدگی حاشیه (ناچ) هستیم اما باتوجه به تصاویر رندری منتسب به مدل Nokia 7.1 Plus به نظر می‌رسد که این نسخه سطح بالاتر با بریدگی حاشیه تقریبا کوچکی در قسمت بالای صفحه نمایش معرفی شود. آژانس TENAA همچنین برخی مشخصات کلیدی میان رده Nokia 7.1 را تأیید کرده است. این گوشی از پردازنده 2.2 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد که به مدل دقیق آن اشاره‌ای نشده است اما حدس می‌زنیم که پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 باشد. گوشی مذکور علاوه بر این موارد از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود نسخه سطح بالای گوشی Nokia 7.1 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود و همچنین از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی کند. میان رده تازه نوکیا به صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح تصویر 2246 در 1080 مجهز می‌شود و دوربین سلفی آن هم 20 مگا پیکسلی خواهد بود. این دستگاه هوشمند همچنین براساس اطلاعات پایگاه TENAA از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)