خانهاخبار
اطلاعات جدید از ساعت هوشمند تازه هوآوی؛ احتمال معرفی به همراه یک دستبند سلامت

اطلاعات جدید از ساعت هوشمند تازه هوآوی؛ احتمال معرفی به همراه یک دستبند سلامت

تازه‌ترین گزارش درباره گجت‌های هوشمند کمپانی هوآوی برخی مشخصات کلیدی Huawei Watch GT و دستبند سلامت Terra را فاش کرده است. انتظار می‌رود این محصولات هوشمند 24 اکتبر در کنار گوشی‌های پرچمدار Mate 20 معرفی شوند.
۱۳۹۷/۷/۹

ساعت هوشمند Huawei Watch GT روز گذشته در پایگاه رگولاتوری FCC دیده شد و همچنین شاهد انتشار برخی پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی منتسب به آن بودیم. امروز WiseBuy خبر تازه‌تری درباره این گجت هوشمند منتشر کرده و جزئیات بیشتری را از آن افشا کرده است.

براساس ادعای منبع، ساعت هوشمند Huawei Watch GT صفحه نمایش گرد 1.4 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر 454 در 454 دارد. قطر این صفحه نمایش به همراه حاشیه‌های اطراف آن به طور کلی 46.5 میلی متر و ضخامت بدنه آن 10.4 میلی متر گزارش شده است.

image

 

ساعت هوشمند تازه هوآوی از قابلیت‌های متعددی ازجمله امکان پایش ضربان قلب، GPS و قطب نما برخوردار است. این گجت همچنین با بدنه مقاوم در مقابل نفوذ آب توسعه یافته است و کاربران می‌توانند آن را در هنگام شنا هم با خود به همراه داشته باشند. هوآوی با رونمایی از Huawei Watch GT همچنین همکاری با Firstbeat را هم برای ارائه نوعی مربی مجازی به کاربران این دستگاه هوشمند معرفی می‌کند. در آخر باید اشاره کنیم که این ساعت هوشمند از قابلیت هوشمند Huawei TrueSleep که امکان پایش وضعیت خواب را میسر می‌سازد بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Watch GT همچنین از باتری 410 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و قادر است 14 روز در صورت استفاده معمول یا 7 روز با صفحه نمایش Always On روشن باقی بماند. از طرفی اگر قابلیت GPS روشن باشد، دوام باتری به 20 ساعت کاهش می‌یابد.

image

کمپانی چینی هوآوی قصد دارد از یک دستبند سلامت هوشمند تازه هم با اسم رمز Huawei Terra در کنار ساعت Watch GT پرده بردارد. این دستبند سلامت صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED دارد و از GPS و قابلیت پایش ضربان قلب کاربر هم پشتیبانی می‌کند. گجت هوشمند Terra تاحدودی در مقابل نفوذ آب مقاوم طراحی شده و دوام باتری آن 14 روز است.

هوآوی قصد دارد گوشی‌های پرچمدار Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design خود را 16 اکتبر (24 مهر) معرفی کند. پیش بینی می‌شود که ساعت هوشمند Huawei Watch GT و دستبند سلامت Terra هم در خلال برگزاری همین رویداد رونمایی شوند. انتظار می‌رود Watch GT حدودا 275 دلار قیمت گذاری شود و دستبند Terra به قیمت 140 دلار به بازار راه یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)