مهراب قاسم خانی باز هم ضد سانسور، این بار هم صدا با چیلیوری
این روزها سانسور کردن نظرات کاربران حتی به کسب و کارهای اینترنتی نیز رسیده. اتفاقی که صدای بسیاری از مخاطبان این دسته از کسب و کارها را در آورده است. علی رغم اینکه بسیاری از سایت ها یا اپلیکیشن های مرتبط با حوزه کسب و کار، امکانی را فراهم آورده اند تا کاربران بر روی محصولات و یا خدمات مورد ارایه آن ها، ابراز نظر کنند، اما بعضی از این کسب و کارها متعهد به نمایش نظرات مشتریان خود نیستند.
۱۳۹۷/۷/۹
داغترینها
برخی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ فاش شدند
۱۴۰۳/۲/۵
اپل رسما زمان رویداد رونمایی از آیپدهای جدید را اعلام کرد
۱۴۰۳/۲/۵
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد
۱۴۰۳/۲/۳
از سری مکبوک پرو M4 چه انتظاراتی داریم؟
۱۴۰۳/۲/۲
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
اخبار مشابه
دیدگاهها (5 نظر)
Mr.Mashti
۱۳۹۷/۷/۹
خب برای اینکه نگین من دشمن هستم....دیجی کالا یکی از بدترین سایت ها برای ثبت نظر هستش...چون تک تک نظر ها برسی میشه و درصورتی که فروشنده خودشون باشن نظر رو منتشر نمی کنند! (ممنون میشم این نظر من منتشر بشه =) )
Mr.Mashti
۱۳۹۷/۷/۹
نظرات من که همیشه هم همراه با ادب است در این سایت پاک میشه و یا منتشر نمیشه...پس لطفا از خودتون شروع کنید....باتشکر
erfan
۱۳۹۷/۷/۹
الان این مطلب چه ربطی به موبایل یا ماشین داشت؟
حبیب
۱۳۹۷/۷/۸
مثلا میشه فش داد؟
افسر
۱۳۹۷/۷/۸
نمونه این موضوع مطلب شما:
من از دیجیکالا خرید کردم و نوشت تحویل 3 تا 4 روزه
شش روز گذشت وضعیت محموله تغییری نکرد زنگ زدم گفتم چرا ارسال نمی کنید گفتن از تامین کننده با مشکل مواجه شدیم اگر میخواید تا وجهتون رو برگردونیم
گفتم خب تو بازار که گرون شده وجه الان بدردم نمی خوره خود محصول رو مگه به تعداد نمی فروشین و همچنان برای سفارش موارد بیشتر بازه چرا اگر ندارید دارید همچنان می فروشید؟
یازده روز طول کشید تا ارسال کنند و چهارده روزه دستم رسید اینو کامنت کردم و تاخیر در ارسالشون رو نوشتم تو نظرات محصول و بعد از دو هفته در حال بررسی زدن رو نظرم آخر سرم منتشر نکردن
دیجی کالا همیشه نظری که به نفعش نباشه تایید نمی کنه باید فقط ازش به به و چه چه کنی تا تایید کنه
یه عذر خواهی بعضی وقتها از مشتریا کنی بد نیست دیجی کالا
من از دیجیکالا خرید کردم و نوشت تحویل 3 تا 4 روزه
شش روز گذشت وضعیت محموله تغییری نکرد زنگ زدم گفتم چرا ارسال نمی کنید گفتن از تامین کننده با مشکل مواجه شدیم اگر میخواید تا وجهتون رو برگردونیم
گفتم خب تو بازار که گرون شده وجه الان بدردم نمی خوره خود محصول رو مگه به تعداد نمی فروشین و همچنان برای سفارش موارد بیشتر بازه چرا اگر ندارید دارید همچنان می فروشید؟
یازده روز طول کشید تا ارسال کنند و چهارده روزه دستم رسید اینو کامنت کردم و تاخیر در ارسالشون رو نوشتم تو نظرات محصول و بعد از دو هفته در حال بررسی زدن رو نظرم آخر سرم منتشر نکردن
دیجی کالا همیشه نظری که به نفعش نباشه تایید نمی کنه باید فقط ازش به به و چه چه کنی تا تایید کنه
یه عذر خواهی بعضی وقتها از مشتریا کنی بد نیست دیجی کالا