خانهاخبار
مشخصات و تصاویر تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6

مشخصات و تصاویر تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6

یک وب‌سایت ویتنامی با انتشار تصاویری از تبلت سرفیس پرو 6، ظاهر این دستگاه را به نمایش گذاشته است. سرفیس پرو جدید مایکروسافت حاشیه‌های بسیار ضخیمی در اطراف نمایشگر خود دارد.
۱۳۹۷/۷/۸

مایکروسافت به صورت رسمی تایید کرده است که در تاریخ 2 اکتبر رویدادی را به منظور معرفی از محصولات جدیدش برگزار می‌کند. حال یک وب‌سایت ویتنامی موفق شده است به یکی از محصولات جدید مایکروسافت یعنی سرفیس پرو 6 دست پیدا کند و با انتشار تصاویری، طراحی آن‌را به نمایش بگذارد. به همراه این تصاویر، مشخصات سخت‌افزاری ششمین نسل از تبلت‌های هیبریدی سرفیس پرو نیز فاش شده است.

image

از نظر طراحی، تشخیص تفاوت میان سرفیس پرو 6 و سرفیس پرو 5 (که با نام سرفیس پرو 2017 نیز شناخته می‌شود) ساده نیست. سرفیس پرو جدید مایکروسافت فاقد پورت USB-C خواهد بود؛ این مدل به جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت USB، پورت مینی دیسپلی و پورت Surface مجهز شده است. درگاه آخر برای شارژ دستگاه کاربرد خواهد داشت.

نمایشگر 12.3 اینچی PixelSense برای سرفیس پرو 6 درنظر گرفته شده است و رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل دارد. خبری از حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر نیست که باعث شده طراحی سرفیس پرو جدید مایکروسافت تحت‌تأثیر قرار بگیرد؛ این در حالی است که سامسونگ و اپل تبلت‌های رده‌بالای خود یعنی گلکسی تب اس 4 و آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی (مدل 2018) را با حاشیه‌های باریک طراحی کرده‌اند. البته اپل هنوز تبلت‌های رده‌بالای خود را از سری «آیپد پرو» ارائه نداده است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، سرفیس پرو 6 جای‌گیری بهتری در دست خواهد داشت؛ گوشه‌های دستگاه انحنای بیشتری نسبت به نسل قبل پیدا کرده است.

image

مایکروسافت تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 را با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core عرضه خواهد کرد. مدلی که در این تصاویر به نمایش گذاشته شده است، از پردازنده Core i5 استفاده می‌کند و به هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. روی سرفیس پرو 6 سیستم‌عامل ویندوز 10 اجرا می‌شود و این تبلت با بلوتوث 4.1 و وای‌فای 802.11ac همراه شده است.

در زمان نگارش این مطلب، هنوز مشخص نیست سرفیس پرو 6 با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال، افشاگری معروف مدعی شده است که تبلت هیبریدی جدید مایکروسافت با قیمت مشابه با نسل قبل به بازار عرضه خواهد شد. لازم به‌ذکر است که در تاریخ 2 اکتبر به همراه سرفیس پرو 6، نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ معرفی خواهد شد؛ ضمن اینکه ظاهرا سرفیس بوک جدید در ماه اکتبر رونمایی نمی‌شود. به همین جهت اگر انتظار داشتید که ردموندی‌ها با رونمایی از سرفیس بوک جدید کاربران را شگفت‌زده نمایند، باید تجدیدنظر کنید. 

image

شما جی‌اس‌امی‌ها طراحی سرفیس پرو جدید مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۷/۹
به نظرم با اینکه حاشیه های کمی زیاد نسبت به رقبا داره اما در عین حال طراحی خیلی ظریفی و شیکی داره

حسین

۱۳۹۷/۷/۹
هرسال دارن همون لپ تاپ همیشگی رو با تغییرات اندک که خیلی هم ضروری نیستن با قیمتی نجومی تر وارد بازار میکنند.
نسل جدیده خب تعداد پورت هاشو بیشتر کن، یه ویژگی جدید اضافه کن ، حافظه ۱۲۸ رو بردار با ۲۵۶ جایگزین کن . مایکروسافت و اپل هرسال همین کارو میکنن درواقع فقط قیمت هاس که خیلی تغییر میکنه نه چیزای دیگه