خانهاخبار
احتمال عرضه پرچمداران Pixel 3 گوگل در رنگ جدید صورتی

احتمال عرضه پرچمداران Pixel 3 گوگل در رنگ جدید صورتی

گفته می‌شود که پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در ماه اکتبر در سه نسخه با رنگ‌های مختلف معرفی می‌شوند. گوگل این مدل‌ها را علاوه بر نسخه‌های سفید و مشکی همچنین در یک نسخه دیگر به نام Sand توسعه داده که ممکن است صورتی یا رزگلد باشد.
۱۳۹۷/۷/۸

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در خلال ماه اخیر بارها در خبرها و گزارش‌های مختلف فاش شدند و تقریبا همه اطلاعات فنی و ظاهری آن‌ها را می‌دانیم اما همچنان مطلع نیستیم که گوگل قصد دارد این گوشی‌های سطح بالا را در چه رنگ‌هایی عرضه کند. خوشبختانه یکی از افشاگران دنیای مجازی روز گذشته با انتشار خبری تازه به نکته جالب توجه دیگری در این باره اشاره کرد.

همان طور که در اغلب تصاویر و ویدیوهای فاش شده شاهد آن بودیم، Pixel 3 و Pixel 3 XL قرار است در نسخه‌های مشکی و سفید  معرفی شوند. علاوه بر این دو رنگ به نظر می‌رسد که رنگ سومی هم تحت عنوان Sand به معنی ماسه در کار باشد. در حال حاضر مشخص نیست که تناژ اصلی بدنه در این نسخه دقیقا چگونه خواهد بود اما ممکن است نسخه Sand همان Pixel 3 صورتی رنگی باشد که چند روز پیش شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی آن بودیم.

image

به جز این نسخه‌ها همچنین تیزر دیگری منتشر شده بود که ادعا می‌کرد گوگل قصد دارد پرچمداران تازه پیکسل خود را در رنگ سبز نعنایی هم عرضه کند. از طرفی افشاگر خبر پیش رو ادعا می‌کند که شایعه معرفی نسخه سبزرنگ گوشی Pixel 3 چندان صحت ندارد. او در توضیح رد این احتمال گفته است که تیزر سبزررنگ احتمالا به طراحی دکمه پاور به رنگ سبز در نسخه سفید از گوشی تازه گوگل اشاره داشته است.

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل قرار است 9 اکتبر (17 مهر) رسما معرفی شوند. پیش بینی می‌شود پیش فروش آن‌ها در همان روز معرفی آغاز شود و تقریبا یک هفته پس از آن شاهد عرضه گسترده دستگاه‌های مذکور باشیم.

گفته می‌شود تفاوت‌هایی در طراحی ظاهری دو نسخه Pixel 3 و Pixel 3 XL وجود دارد. Pixel 3 XL ظاهرا از قابلیت پیشرفته تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر بریدگی حاشیه در صفحه نمایش آن کمی بزرگ‌تر خواهد بود. از طرف دیگر Pixel 3 از این ویژگی برخوردار نیست و حاشیه قسمت بالای صفحه نمایش آن همچنان به شکل رایج با ضخامت نه چندان باریک طراحی می‌شود. پرچمداران گوگل همچنین قرار است از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرند و در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی بدون پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD عرضه شوند. در اخبار فاش شده منتسب به این گوشی‌ها گفته شده که گوگل دوربین اصلی تکی در پنل پشتی هر دو مدل تازه تعبیه کرده است. علاوه بر موارد مذکور حسگر اثرانگشت فیزیکی در پنل پشتی قرار گرفته و خبری از تعبیه آن زیر صفحه نمایش نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)