خانهاخبار
اولین لپتاپ دوکاره گوگل به نام Pixel Slate با سیستم عامل کروم در راه است

اولین لپتاپ دوکاره گوگل به نام Pixel Slate با سیستم عامل کروم در راه است

تازه‌ترین خبرها حاکی از آن هستند که اولین تبلت 2-in-1 گوگل با سیستم عامل کروم به زودی معرفی می‌شود. این تبلت – لپتاپ هوشمند احتمالا Google Pixel Slate نام دارد.
۱۳۹۷/۷/۸

مدت‌هاست که خبرهایی درباره رونمایی از اولین تبلت تبدیل پذیر گوگل از سری پیکسل منتشر می‌شود و در همه این گزارش‌ها از اسم رمز Nocturne یاد شده است. حالا خبر تازه‌ترین در این باره منتشر شده است که ادعا می‌کند گوگل قصد دارد این محصول هوشمند تازه خود را تحت عنوان Google Pixel Slate معرفی کند.

این خبر اولین بار در خبرگزاری Android Police توسط یکی از خبرنگاران معتبر به نام دیوید روداک منتشر شد و حالا توسط سایر خبرگزاری‌های معتبر بازنشر شده است. بازار تبلت‌های 2-in-1 به سرعت در حال رشد است و اگرچه برخی سازندگان چینی به خوبی توانسته‌اند با معرفی چنین محصولاتی آن را به ترندی تازه تبدیل کنند، پیشگامان همچنان از برندهای نام آشنایی ازجمله ایسوس، لنوو، مایکروسافت و سایر سازندگان هستند. از طرفی تبلت‌های 2-in-1 این سازندگان بسیار گران قیمت هستند و کاربران معمولا ترجیح می‌دهند محصولات مشابه چینی آن‌ها را که علاوه بر سیستم عامل ویندوز همچنین با اندروید سازگار هستند، تهیه کنند. به همین خاطر اغلب تبلت-لپتاپ‌های چینی حالا با سیستم عامل گوگل معرفی می‌شوند اما همان‌طور که می‌دانید، گوگل سیستم عامل اختصاصی دیگری هم توسعه داده و پیش از این هم آن را روی برخی لپتاپ‌های Pixelbook خود نصب کرده است. لپتاپ 2-in-1 گوگل با اسم رمز Nocturne در خلال هفته‌های اخیر در برخی خبرها دیده و همچنین تصاویری هم منتسب به آن منتشر شد. باتوجه به این تصاویر انتظار می‌رود که Pixel Slate تا حدودی شبیه به محصولات Microsoft Surface طراحی شود و کاربران بتوانند برحسب تمایل و شرایط از آن به عنوان نوت‌بوک یا تبلت استفاده کنند.

image

همان‌طور که گفتیم، خبرگزاری Android Police نام تجاری نهایی این محصول تازه را Google Pixel Slate گزارش کرده است. از آنجا که محصول مذکور می‌تواند در قالب تبلت هم عمل کند، می‌توان آن را اولین تبلت هوشمند گوگل که با سیستم عامل کروم معرفی می‌شود برشمرد.

image

همچنین باید خاطر نشان شویم که تصاویر رندری منتسب به Google Pixel Slate ممکن است نهایی نباشند و محصول در زمان معرفی با آنچه فعلا شاهدش هستیم، متفاوت به نظر برسد. انتظار می‌رود که تبلت 2-in-1 تازه گوگل در ماه اکتبر معرفی شود و به زودی بتوانیم به همه مشخصات آن دسترسی پیدا کنیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)