خانهاخبار
میان‌رده Galaxy P30 از سری Galaxy A معرفی می‌شود

میان‌رده Galaxy P30 از سری Galaxy A معرفی می‌شود

پس از انتشار خبرها و شایعه‌های مختلف مبنی بر احتمال معرفی دو گوشی هوشمند از سری تازه محصولات Galaxy P حالا گزارش شده که سامسونگ از تصمیم خود منصرف شده است و دیگر چنین سری محصولاتی را عرضه نمی‌کند. انتظار می‌رود میان رده‌های Galaxy P30 و P30 Plus از سری میان رده‌های Galaxy A معرفی شوند.
۱۳۹۷/۷/۸

چندی پیش شایعه شد که سامسونگ در تدارک رونمایی از سری محصولات تازه‌ای تحت عنوان Galaxy P است و قصد دارد روند تولید میان رده‌های ارزان قیمت Galaxy J را هم متوقف کند. پس از آن خبرهای مختلفی درباره سر مذکور منتشر شدند و به احتمال رونمایی از دو گوشی Galaxy P30 و P30 Plus در آینده نزدیک اشاره کردند. در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ به زودی از این سری تازه محصولات خود پرده بردارد، برخی منابع آگاه در گزارش تازه‌تری مدعی شدند که فعلا خبری از سری Galaxy P نیست.

از طرفی همچنان می‌توان به قطعیت گفت که Galaxy P30 و Galaxy P30 Plus وجود دارند و در دست توسعه هستند اما احتمالا با این اسامی معرفی نمی‌شوند. درواقع حالا گفته می‌شود که مدل‌های مذکور ممکن است از سری میان رده‌های سطح بالای Galaxy A به بازار راه یابند. این منابع مدعی شده‌اند که احتمال معرفی سری تازه Galaxy P توسط کمپانی سامسونگ بسیار کم است و این سازنده احتمالا چنین محصولاتی را اصلا توسعه نمی‌دهد. در این خبر به علت اصلی تغییر در تصمیم سامسونگ اشاره‌ای نشده است.

image

Galaxy P30 یا هر نام دیگری که برای این گوشی انتخاب می‌شود، قرار است در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت توسعه یابد. هنوز پردازنده درونی این گوشی مشخص نیست اما گفته می‌شود که سامسونگ احتمالا آن را به یکی از چیپست‌های کوالکام اسنپ‌دراگون مجهز می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که این میان رده سطح بالا از 6 گیگابایت رم بهره ببرد و صفحه نمایش اینفینیتی داشته باشد. Galaxy P30 از جنس شیشه و فلز طراحی می‌شود و سامسونگ آن را همچنان با حاشیه‌‌های رایج نواری ارائه می‌کند.

صرف نظر از موضوع نام گذاری این گوشی‌ها انتظار می‌رود سامسونگ هر دو مدل معمولی و پلاس را در ماه اکتبر و در کنار هم معرفی کند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ در طراحی ظاهری این محصولات تازه از پرچمداران هوآوی الهام گرفته است و آن‌ها را در نسخه‌هایی با رنگ‌های گرادیان عرضه می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)