خانهاخبار
برای معرفی Surface Book جدید هیجان‌زده نباشید؛ فعلا معرفی نخواهد شد!

برای معرفی Surface Book جدید هیجان‌زده نباشید؛ فعلا معرفی نخواهد شد!

افشاگر معروف مدعی شده است که در تاریخ 2 اکتبر، خبری از نسل جدید سرفیس بوک نخواهد بود؛ ظاهرا کنفرانس مایکروسافت به معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2 اختصاص می‌یابد.
۱۳۹۷/۷/۷

شرکت مایکروسافت در ماه اکتبر کنفرانس خبری را به منظور معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد کرد؛ ظاهرا قرار است سرفیس‌ جدید ردموندی‌ها در تاریخ 2 اکتبر به نمایش گذاشته شود. از این رویداد نباید انتظار داشت که غافل‌گیرکننده باشد؛ سرفیس فون افسانه‌ای که مدت‌هاست شایعات مختلفی پیرامون آن شنیده می‌شود، به این زودی معرفی نخواهد شد. اگر گزارش‌های قبل را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که عرضه سرفیس فون برای مدت دیگری نیز به تعویق افتاده است زیرا ردموندی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا آن‌را به طور اساسی تغییر دهند. همچنین برای عرضه نسل جدید سرفیس Go نیز زود است؛ البته نسل اول که مدتی پیش توسط مایکروسافت معرفی شده بود، چندان چنگی به دل نمی‌زند و بسیاری آن‌را یک محصول ناامیدکننده از سوی ردموندی‌ها می‌دانند که با مشخصات ضعیف و طراحی نه‌چندان جذابش موجب آزار خریداران را فراهم خواهد آورد.

image

تصویر فاش شده از سرفیس پرو 6

این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که سرفیس بوک جدید، سرفیس پرو 6 و سرفیس‌ لپ‌تاپ 2 در ماه اکتبر توسط مایکروسافت معرفی خواهند شد. با این‌حال، افشاگر معروف مدعی است که در رویداد خبری مایکروسافت در تاریخ 2 اکتبر، خبری از نسل جدید سرفیس بوک نخواهد بود. به‌ گفته‌ی Roland Quandt، ماه آینده تنها ششمین نسل از تبلت‌های هیبریدی سرفیس پرو به همراه مدل جدید سرفیس لپ‌تاپ معرفی خواهد شد و هر دو مدل با قیمتی نزدیک به نسل قبل، ارائه می‌شوند.

انتظار می‌رود سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2 مشخصات سخت‌افزاری ارتقا یافته نسبت به نسل قبل داشته باشند؛ بالاخره ردموندی‌ها باید دلیلی برای فروش محصولات جدید سرفیس خود پیدا کنند! به جزء این دو محصول، «احتمالا» دستگاه دیگری توسط مایکروسافت معرفی نخواهد شد؛ به همین جهت اگر برای نسل جدید سرفیس بوک لحظه‌شماری می‌کنید، احتمالا باید در انتظارات خود تجدیدنظر نمایید زیرا در تاریخ 2 اکتبر خبری از این محصول نخواهد بود! 

نسل جدید تبلت هیبریدی سرفیس پرو مدتی پیش در تصاویری به نمایش گذاشته شد؛ ششمین نسل از تبلت سرفیس پرو طراحی بدون حاشیه ندارد و ضخامت حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش همچنان زیاد است که این موضوع نمی‌تواند برای یک محصول 800 دلاری (یا بیشتر) قابل قبول باشد. براساس گزارش‌ها، سرفیس پرو 6 نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل خواهد داشت و به پردازنده نسل هشتمی ساخت اینتل مجهز خواهد بود. نسخه پایه با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و سیستم‌عامل ویندوز 10 روی آن نصب خواهد بود. ضمن اینکه تبلت هیبریدی مذکور از بلوتوث 4.1 پشتیبانی خواهد کرد. در تصاویری که از این تبلت فاش شده، مشاهده می‌شود که انحنای گوشه‌های تبلت افزایش یافته تا بدین شکل جای‌گیری سرفیس پرو 6 در دست راحت‌تر باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Yasin

۱۳۹۷/۷/۷
والا با این وضعی که داریم هیچکس هیجان زده نمیشه
تو بگو مایکروسافت کلا بارو بندیلو
جمع کنه بیاد ایران :)))