خانهاخبار
تیزر رسمی طراحی LG V40 ThinQ را فاش می‌کند

تیزر رسمی طراحی LG V40 ThinQ را فاش می‌کند

ال‌جی با انتشار یک تیزر ویدیویی رسمی، طراحی پرچمدار آینده خود یعنی LG V40 ThinQ را به نمایش گذاشته است؛ این گوشی از پنج دوربین (دوربین اصلی سه‌تایی و دوربین سلفی دوگانه) بهره می‌گیرد.
۱۳۹۷/۷/۸

پس از چندین ماه گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی، بالاخره مشخص شده است که ال‌جی پرچمدار جدید خود را با نام تجاری V40 ThinQ عرضه خواهد کرد. مدل مذکور که در تاریخ 4 اکتبر رونمایی می‌شود، به‌تازگی در یک تیزر ویدیویی رسمی به نمایش گذاشته شده است؛ تیزر ارائه شده از سوی ال‌جی، تجهیز این گوشی را به پنج دوربین تأیید می‌کند که احتمالا باعث تمایز V40 ThinQ از رقیب هم‌وطن خود یعنی Galaxy Note 9 سامسونگ خواهد شد.

image

تیزری که ال‌جی ارائه داده است، روی دوربین پرچمدار جدید این شرکت تمرکز می‌کند؛ در قاب پشتی از سه دوربین استفاده خواهد شد و در پنل جلوی گوشی نیز شاهد جای‌گیری دوربین دوگانه هستیم. هوآوی اولین سازنده‌ای محسوب می‌شد که گوشی‌هوشمند مجهز به دوربین سه‌تایی ارائه داد و حال ال‌جی نیز به جمع سازندگانی اضافه شده است که پرچمداری را با این قابلیت عرضه خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم عملکرد دوربین سه‌گانه گوشی LG V40 ThinQ چگونه خواهد بود و آیا پرچمدار جدید ال‌جی می‌تواند رقیب آیفون Xs Max اپل و هوآوی میت 20 پرو باشد یا خیر. گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از سنسورهای دوربین اصلی، واید خواهد بود و دیگری از یک لنز تله‌فوتو بهره می‌گیرد. سومین سنسور که زاویه دید معمولی دارد، از لنزی با دیافراگم F1.5 برخوردار است؛ بدین شکل می‌توان انتظار داشت که دوربین سه‌گانه LG V40 ThinQ در مکان‌های تاریک عملکرد نسبتا مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.

شرکت ال‌جی پرچمدار جدید خود را با رنگ خاکستری پلاتینوم، قرمز و آبی مراکشی عرض عرضه خواهد کرد؛ کره‌ای‌ها موفق شده‌اند با حفظ ابعاد LG V30، پرچمداری را با نمایشگر بزرگ‌تر 6.4 اینچی از نوع POLED توسعه دهند. اگر به گوشی‌هایی با طراحی iPhone X و هوآوی پی 20 علاقه ندارید، احتمالا پرچمدار جدید ال‌جی ناامیدتان خواهد کرد؛ در بالای صفحه‌نمایش LG V40 ThinQ زائده کوچکی قرار دارد که محل جای‌گیری دوربین سلفی دوگانه، بلندگوی مخاطب و سنسورهای ضروری است. ضمن اینکه خبری از حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نخواهد بود؛ هرچند، ضخامت حاشیه‌ی پایین نمایشگر بسیار کم است.

image

شرکت کره‌ای LG V40 ThinQ را با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد کرد؛ این گوشی همچنین به شش گیگابایت رم مجهز شده است تا از رقبای اندرویدی خود عقب نماند. با احتساب LG V40 ThinQ، کره‌ای‌ها تاکنون سه گوشی پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در سال 2018 عرضه کرده‌اند؛ LG G7 ThinQ اولین گوشی ال‌جی محسوب می‌شود که با این پردازنده معرفی شده است. همچنین LG V35 ThinQ نیز برای بازارهای ایالات متحده معرفی شده بود. لازم به‌ذکر است که ال‌جی در اوایل سال، گوشی رده‌بالای دیگری را از سری V ارائه داده که V30S ThinQ نامیده می‌شود تا تعداد گوشی‌های سری V که در یک سال معرفی می‌شوند؛ به سه مدل برسد.

قاب پشتی LG V40 ThinQ سطح نرمی خواهد داشت که به جای‌گیری بهتر دستگاه در دست کمک می‌کند؛ ضمن اینکه باعث می‌شود کاربر از لمس پرچمدار جدید ال‌جی حس خوبی داشته باشد. پرچمدار آینده کره‌ای‌ها احتمالا با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد شد؛ اخیرا نسخه‌ای از V40 ThinQ با سیستم‌عامل قدیمی اندروید اوریو مورد آزمایش قرار گرفته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)