خانهاخبار
مشخصات ساعت هوشمند تازه هوآوی در پوسترهای تبلیغاتی

مشخصات ساعت هوشمند تازه هوآوی در پوسترهای تبلیغاتی

علاوه بر اسناد FCC حالا تیزرهای تبلیغاتی ساعت هوشمند تازه Huawei Watch GT هم منتشر شده است. در این پوسترها بیش از هر چیز بر دوام باتری در این ساعت تازه اشاره شده و اینگونه به نظر می‌رسد که گجت مذکور از پردازنده اسنپ‌دراگون 3100 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۷/۷

شایعه شده است که ساعت هوشمند تازه کمپانی هوآوی Watch GT نام دارد. همچنین گفته می‌شود که این گجت هوشمند احتمالا 16 اکتبر (24 مهر) در خلال برگزاری رویداد معرفی پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro معرفی می‌شود. از طرفی یک ساعت هوشمند هوآوی با شناسه FTN-B19 اخیرا در پایگاه آژانس رگولاتوری FCC دیده شده و برخی مشخصات آن فاش شده است. گفته می‌شود که ممکن است این ساعت تحت عنوان Huawei Watch GT یا Watch X معرفی شود. تنها ساعاتی پس از انتشار اسناد مربوط به مجوز FCC حالا شاهد انتشار پوسترهای تبلیغاتی منتسب به گجت هوشمند مذکور هستیم. این پوسترهای تبلیغاتی همچنین برخی مشخصات کلیدی این محصول را فاش کرده‌اند.

image

در پوستر فوق به نام Fortuna اشاره شده است که حدس می‌زنیم اسم رمز Huawei Watch GT باشد. تصویر این ساعت هوشمند در سایر پوسترها همچنین ثابت می‌کند که ساعت هوشمند تازه هوآوی از نظر طراحی ظاهری شبیه به Huawei Watch 2 Sport توسعه یافته است. برخی قابلیت‌های پایش سلامت که در این ساعت هوشمند تعبیه شده است شامل برنامه دو، پایش هم زمان فعالیت‌ها و تحلیل و بررسی تأثیرات ورزش روی کاربر می‌شود. این ساعت هوشمند همچنین قادر خواهد بود فعالیت‌های ورزشی متفاوت ازجمله دو، دوچرخه سواری، کوهنوردی و پیاده روی را از هم تشخیص دهد.

image

انتظار می‌رود باتری ساعت هوشمند Huawei Watch GT در وضعیت Watch Mode حدودا 14 روز دوام بیاورد. گفته می‌شود که عمر باتری این گجت هوشمند در وضعیت مذکور و در شرایطی که قابلیت Always On آن فعال باشد، حدودا 7 روز خواهد بود. علاوه بر این اگر ویژگی GPS را فعال کنید، تنها 20 ساعت قادر خواهید بود ساعت را روشن نگه دارید.

image

به نظر می‌رسد که عملکرد باتری در ساعت هوشمند Huawei Watch GT فوق العاده باشد چراکه Huawei Watch 2 می‌تواند در صورت استفاده روزمره و معمولی حدودا دو روز دوام بیاورد. این ساعت از باتری 420 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد اما اسناد FCC منتسب به Watch GT به احتمال تعبیه باتری 410 میلی آمپر ساعتی اشاره دارد. پرسش اصل اینجاست که چه تفاوت دیگری در تازه‌ترین ساعت هوشمند هوآوی اعمال شده و منجر به دوام بیشتر طول عمر باتری آن شده است؟ این موضوع رسما مورد تأیید قرار نگرفته است و در پوسترهای تبلیغاتی هم به چشم نمی‌خورد اما حدس می‌زنیم Huawei Watch GT به پردازنده تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 3100 مجهز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)