خانهاخبار
خبرهای تازه از گوشی هوشمند Nokia 7.1

خبرهای تازه از گوشی هوشمند Nokia 7.1

تازه‌ترین خبرها درباره Nokia 7.1 حاکی از آن است که میان رده تازه HMD از پردازنده اسنپ‌دراگون 670 قدرت می‌گیرد و 12 مهر به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۷

گوشی هوشمند Nokia 7.1 به زودی معرفی می‌شود. پس از انتشار تصاویر زنده متعدد که در ابتدا به Nokia 7.1 Plus نسبت داده شده بودند، امروز اطلاعات تازه و موثقی درباره میان رده تازه نوکیا توسط رولاند کوانت، افشاگر معروف، منتشر شد.

به طور کلی می‌توان گفت که گوشی Nokia 7.1 قرار است جانشین Nokia 7 Plus شود. قیمت احتمالی این گوشی تازه 399 یورو گزارش شده است و همین موضوع می‌تواند میزان صحت ادعای ما را مبنی بر جانشین نسل قبلی بودن مورد تأیید قرار دهد. اولین شایعه‌های منتسب به Nokia 7.1 به احتمال تعبیه پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 در آن اشاره کرده بودند اما حالا با توجه به قیمت اعلام شده احتمال تعبیه پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 670 در میان رده تازه HMD منطقی‌تر به نظر می‌رسد (Nokia 7 Plus با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 معرفی شده بود). علاوه بر این حالا گفته می‌شود که Nokia 7.1 از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند و از این نظر مشابه با نسل قبلی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری مدل مذکور در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که Nokia 7.1 با سیستم عامل اندروید 9.0 پای ناب معرفی شود و بخشی از برنامه نرم افزاری Android One باشد.

image

گوشی تازه Nokia 7.1 قرار است از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی کند و از طراحی رایج با حاشیه‌های نواری که ضخامت متوسطی دارند بهره ببرد. نسل قبلی با پنل پشتی آلومینیومی معرفی شد اما حالا HMD تصمیم گرفته است تا Nokia 7.1 را با پنلی از جنس شیشه توسعه دهد. دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهبودیافته و چینش عمودی در میانه عرض پنل این میان رده تازه دیده می‌شود و بار دیگر شاهد همکاری نوکیا و زایس در توسعه سیستم دوربین خواهیم بود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند Nokia 7.1 هفته آینده 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی شود. پیش بینی می‌شود پیش فروش این گوشی تازه چند روز پس از رونمایی رسمی آغاز شود و علاقه مندان بتوانند میان رده مورد نظر را در رنگ‌ خاکستری و آبی پیش خرید کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)