خانهاخبار
تصویر رندری و مشخصات احتمالی گوشی گیمینگ Raze Phone 2

تصویر رندری و مشخصات احتمالی گوشی گیمینگ Raze Phone 2

تصویر رندری منتسب به Razer Phone 2 نشان می‌دهد که این گوشی گیمینگ تازه احتمالا با شباهت بسیار نسبت به نسل قبلی توسعه می‌یابد. این گوشی در ماه اکتبر معرفی می‌شود و احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۷/۷

کمپانی Razer سال گذشته با اعلام این موضوع که قصد دارد یک گوشی هوشمند معرفی کند، بسیاری از کاربران و کارشناسان را شگفت زده کرد. این گوشی هوشمند مورد تأیید منتقدان دنیای فناوری قرار گرفت و مخصوصا به خاطر صفحه نمایش 120 هرتزی‌اش تحسین شد. حالا انتظار می‌رود که سازنده تا ماه آینده از نسل تازه گوشی‌های هوشمند خود پرده بردارد. ایوان بلاس، افشاگر معروف، روز گذشته تصویر رندری منتسب به Razer Phone 2 را منتشر کرد و مدعی شد که این گوشی از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه نسل قبلی خواهد بود.

image

کمپانی Razer هم مانند برخی دیگر از سازندگان قصد دارد گوشی هوشمند تازه خود را در ماه اکتبر معرفی کند. بدین ترتیب علاوه بر Pixel 3، Surface تازه و برخی محصولات هوشمند سامسونگ از سری محبوب Galaxy همچنین شاهد رونمایی از تازه‌ترین گوشی قدرتمند مخصوص گیمینگ به نام Razer Phone 2 خواهیم بود. این گوشی هوشمند گیمینگ احتمالا 10 اکتبر (18 مهر) رسما معرفی می‌شود. هنوز مدتی تا تاریخ موعود باقی مانده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره Razer Phone 2 باشیم.

تکامل جزئی در طراحی نسل دوم

در تصویر رندری پیش رو شاهد طراحی حاشیه‌های تقریبا ضخیم در قسمت بالا و پایین پنل نمایش Razer Phone 2 هستیم و اگر این طراحی صحت داشته باشد، باید بگوییم که Razer ظاهرا تصمیم گرفته است برخلاف سایر سازندگان در توسعه تازه‌ترین گوشی هوشمند خود از ترند محبوب بدون حاشیه پیروی نکند. این گوشی گیمینگ همچنین ممکن است از نسبت تصویر 16:9 بهره ببرد در حالی که اغلب گوشی‌های هوشمند مدرن این روزها با نسبت 18:9 و 19:9 روانه بازار می‌شوند.

Razer Phone 2 در مقایسه با Razer Phone به دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی در میانه عرض پنل پشتی و نیمه بالایی آن مجهز شده است اما سال گذشته شاهد بودیم که این ماژول در گوشه بالا سمت چپ پنل طراحی شده بود. علاوه بر این باید اشاره کنیم که حسگر اثرانگشت در طراحی نسل تازه همچنان در کناره بدنه قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که Razer Phone 2 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شود و همچنان صفحه نمایش 120 هرتزی نسل گذشته را حفظ کند. Razer Phone سال گذشته با 8 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. به همین خاطر انتظار می‌رود که نسل تازه از این حداقل‌ها پشتیبانی کند و البته ممکن است سازنده آن را در برخی موارد یا همگی نسبت به Razer Phone ارتقا دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)