خانهاخبار
مشخصات ساعت هوشمند Huawei Watch GT در مجوز FCC

مشخصات ساعت هوشمند Huawei Watch GT در مجوز FCC

هوآوی یک ساعت هوشمند تازه را به نام Watch GT در دست توسعه دارد و با توجه به صدور مجوز FCC برای این گجت به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. ساعت هوشمند Watch GT از NFC و USB Type-C پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن 410 میلی آمپر ساعت است.
۱۳۹۷/۷/۷

سری ساعت‌های هوشمند هوآوی به اندازه گوشی‌های آن در بازار موفق ظاهر نشده‌اند اما به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی چینی قصد ندارد از تلاش در این زمینه دست بردارد. هوآوی ظاهرا دو ساعت هوشمند تازه را به نام‌های Honor Watch و Watch GT در دست توسعه دارد. تا روز گذشته مدرک معتبری برای اثبات این دو گجت هوشمند وجود نداشت اما حالا اسناد مربوط به صدور مجوز FCC برای ساعت هوشمند Huawei watch GT با شناسه FTN-B19 منتشر شده است.

تازه‌ترین ساعت هوشمند هوآوی در پایگاه FCC دیده شد: پشتیبانی از NFC، USB Type-C، باتری 410 میلی آمپر ساعتی

اسناد مجوز FCC برای ساعت هوشمند تازه هوآوی با شناسه FTN-B19 نشان می‌دهد که این گجت هوشمند از قابلیت‌های متعددی ازجمله NFC، پورت ارتباطی USB Type-C و GPS بهره می‌برد. این محصول هوشمند همچنین به باتری 410 میلی آمپر ساعتی با توان 5 وات مجهز می‌شود.

image

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، این ساعت هوشمند در حال حاضر به نام Huawei Watch GT شناخته می‌شود. از طرفی هنوز هیچ کدام از این خبرها توسط سازنده رسما مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. علاوه بر موارد مذکور، در گزارش‌های مرتبط اخیر گفته شده بود که ساعت هوشمند تازه هوآوی احتمالا از تازه‌ترین نسخه سیستم عامل Wear OS هم بهره می‌برد.

اطلاعات مندرج در اسناد FCC همچنان کافی نیستند چراکه هنوز تاریخ تخمینی رونمایی از این گجت هوشمند را هم نمی‌دانیم. ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی، در یکی از رویدادهای تکنولوژی اخیر در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های آتی این سازنده در زمینه احتمال معرفی ساعت‌های هوشمند از سری تازه گفت: "هوآی در این زمینه برنامه‌هایی دارد اما معرفی سری تازه ساعت‌های هوشمند مستلزم بهره گرفتن از تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های بیشتر است و ما هم در تلاش هستیم تا به آن‌ها دست یابیم". پاسخ این مقام ارشد مشخصا اثبات کرد که هوآوی توسعه یک نسخه ساعت هوشمند پیشرفته را در دست دارد و حالا اسناد FCC هم این پیش بینی را بیشتر قوت بخشیده‌اند.

از ساعت هوشمند آینده هوآوی چه انتظاری داریم؟

هوآوی همچنان درباره معرفی تازه‌ترین ساعت هوشمند خود سکوت اختیار کرده است اما ریچارد یو مشخصا تأیید کرد که این سازنده در تلاش است تا سری ساعت‌های هوشمند خود را بهبود ببخشد. او همچنین مدعی شد که باتری ساعت‌های هوشمند موجود قادر است دو روز دوام بیاورد اما امیدوارم این بازه زمانی به یک ماه برسد. ما به دنبال بهبود عملکرد سیستم و فواید بیشتری در طراحی ساعت‌های هوشمند آینده  هستیم. نمی‌توانیم این گجت‌ها را به باتری‌هایی در ابعاد بزرگ‌تر مجهز کنیم چراکه تعبیه چنین باتری بزرگی باعث می‌شود بدنه ساعت ضخیم‌تر شود.

سند فاش شده از مجوز FCC از طراحی باتری 410 میلی آمپر ساعتی در تازه‌ترین ساعت هوشمند هوآوی خبر می‌دهد. میزان ظرفیت این باتری با باتری تعبیه شده در Huawei Watch 2 تقریبا یکسان است. شایان ذکر است که دوام باتری موجود در ساعت هوشمند Huawei Watch  2 طبق ادعای سازنده تقریبا دو روز است.

هنوز اطلاعات مشخصی درباره این ساعت هوشمند مرموز منتشر نشده است اما امیدواریم هوآوی آن را از هر جهت نسبت به نسل‌های قبلی ارتقا دهد. در حال حاضر تنها اطلاعات تقریبا تأیید شده از Watch GT درباره امکانات ارتباطی و ظرفیت باتری آن است. باتوجه به شایعه‌های مکرری که این روزها منتشر می‌شوند، انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار خبرهای تکمیلی درباره این گجت هوشمند باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)