خانهاخبار
بنچمارک ناامیدکننده LG V40 ThinQ؛ عرضه با نسخه قدیمی اندروید

بنچمارک ناامیدکننده LG V40 ThinQ؛ عرضه با نسخه قدیمی اندروید

گوشی پرچمدار LG V40 ThinQ با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است اما چرا پرچمدار آینده ال‌جی، سیستم‌عامل اندروید پای را اجرا نمی‌کند؟
۱۳۹۷/۷/۷

LG V40 ThinQ یکی از موردانتظارترین پرچمداران امسال است؛ مدل مذکور به پنج دوربین مجهز شده است. به تبعیت از هوآوی پی 20 پرو، این مدل به سه دوربین در قاب پشتی مجهز شده است و البته ال‌جی دوربین سلفی دوگانه را برای پرچمدار جدیدش درنظر گرفته. LG V40 ThinQ به سه سنسور 20، 16 و 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز شده است و احتمالا تنها گوشی خواهد بود که از لنزهای Super Wide و Super Telephoto در دوربین آن استفاده می‌شود.

پرچمدار جدید ال‌جی همچنین به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود که یکی از برترین تراشه‌های موبایلی در سال 2018 است. شرکت کره‌ای پیش‌تر دو گوشی LG V35 ThinQ و LG G7 ThinQ را با این تراشه عرضه کرده است؛ البته عرضه V35 ThinQ به اپراتور AT&T در ایالات متحده محدود شده بود. به‌تازگی نیز پرچمدار V40 ThinQ با شماره مدل LGE LM-V405 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که از عرضه آن با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، شش گیگابایت رم و نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید خبر می‌دهد.

image

مدل مذکور سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1.0 را اجرا می‌کند؛ این در حالی است که در نیمه دوم تابستان، نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید پای 9.0 برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد. بد نیست اشاره کنیم که مدل فاش شده، توسط اپراتور Verizon عرضه خواهد شد و شاید به این علت باشد که نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید روی پرچمدار LG V40 ThinQ اجرا می‌شود؛ اپراتورهای آمریکایی چندین ماه روی به‌روزرسانی‌های جدید کار می‌کنند تا از سازگاری آن اطمینان حاصل شود. این موضوع می‌تواند افشای پرچمدار جدید ال‌جی را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 توجیه نماید. هرچند، نمی‌توان کاملا اطمینان داشت که LG V40 ThinQ با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید پای 9.0 در بازارهای دیگر عرضه شود.

جدا از نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید که روی گوشی LG V40 ThinQ اجرا می‌شود؛ مدل مذکور موفق شده است امتیاز 2425 را در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی و امتیاز 8769 را در بررسی عملکرد تمامی هسته‌های پردازشی فعال به‌دست آورد. این امتیاز با عملکردی که دیگر پرچمداران اندرویدی مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در آزمون گیک‌بنچ به ثبت رسانده‌اند؛ کم‌وبیش در یک سطح قرار دارد. براساس شایعات گوشی جدید ال‌جی به نمایشگر 6.4 اینچی از نوع OLED مجهز خواهد شد که رزولوشن صفحه‌نمایش آن QHD+ است. این مدل همچنین در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد و همان‌طور که گفته شد، پنل جلوی دستگاه میزبان دوربین سلفی دوگانه است. البته اگر از وجود بریدگی در بالای صفحه‌نمایش گوشی جدید ال‌جی رضایت ندارید، می‌توانید با نمایش رنگ مشکی در بالای صفحه‌نمایش ناچ را مخفی کنید.

جدا از ال‌جی که در تاریخ 3 اکتبر پرچمدار آینده خود را معرفی خواهد کرد، هوآوی پرچمداران سری میت 20 را با دوربین سه‌گانه در تاریخ 16 اکتبر ارائه می‌دهد. گوگل نیز پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال را در تاریخ 9 اکتبر ارائه خواهد داد. همچنین انتظار داریم شرکت HMD Global و شیائومی در ماه اکتبر از گوشی‌های جدیدی رونمایی کنند. 

از بین پرچمداران جدیدی که در نیمه دوم سال 2018 معرفی شده‌اند یا رونمایی خواهند شد، کدام‌یک را گزینه مناسب‌تری می‌دانید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جمیل

۱۳۹۷/۷/۸
گوشی خیلی خوبی خواهد بود قیمت گوشیهای ال جی پایینتر از رقباست وبا5دوربین یک شاهکاره.یه عیبی که داره ظرفیت پایین باتریشه حدود 3300

محمد

۱۳۹۷/۷/۷
از هنگ چی بوت لوپی بیش از این انتظاری نمیره