خانهاخبار
ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد؛ لرزه بر اندام آیفون‌های جدید!

ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد؛ لرزه بر اندام آیفون‌های جدید!

تصویری که اخیرا در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است، از عرضه OnePlus 6T با باتری 3700 میلی‌آمپر ساعت خبر می‌دهد. مدل مذکور در تاریخ 17 اکتبر رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۷

شرکت OnePlus تا سه هفته دیگر گوشی پرچمدار جدید خود را با نام OnePlus 6T معرفی خواهد کرد اما تاکنون جزئیات زیادی از پرچمدار چینی‌ها برای نیمه دوم سال 2018 منتشر شده است. مدل مذکور به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد بود و برخلاف شایعات پیشین که از عرضه OnePlus 6T با دوربین سه‌گانه خبر می‌داد؛ مدل مذکور تنها به دوربین دوتایی مجهز شده است. 

مانند پرچمداران اخیر وان‌پلاس که با فناوری شارژ سریع Dash Charge عرضه شده‌اند، انتظار داریم وان‌پلاس 6 تی نیز از این ویژگی بهره بگیرد. به‌تازگی نیز تصویری از باتری پرچمدار OnePlus 6T منتشر شده است که ظرفیت باتری را فاش می‌کند؛ ظاهرا ظرفیت باتری در این گوشی نسبت به باتری OnePlus 6 تا 10 درصد افزایش یافته و به 3700 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. بد نیست اشاره کنیم که تصویر مذکور در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است. 

image

با اینکه شرکت OnePlus و OPPO تحت مالکیت BBK Electronics هستند، به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس به فناوری Dash Charge خود که با نام تجاری VOOC در گوشی‌های OPPO ارائه می‌شود؛ متعهد باقی بماند و قید روش‌های سریع‌تر مانند فناوری شارژ 50 واتی گوشی OPPO Find X را بزند! رقبای این گوشی که توسط هوآوی در تاریخ 16 اکتبر معرفی خواهند شد، باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت دارند و البته از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

مشخصاتی که گوشی جدید OnePlus 6T ارائه خواهد داد؛ تفاوت چشمگیری با OnePlus 6 ندارد. هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده‌اند و نسخه پایه آن‌ها با شش گیگابایت رم همراه شده است. همچنین بهترین نسخه به 8 گیگابایت رم مجهز شده است. کاربران نیز می‌توانند ارزان‌قیمت‌ترین نسخه را با 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایند و اگر به حافظه داخلی بیشتری نیاز دارند، نسخه 256 گیگابایتی انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسد. لازم به‌ذکر است که پرچمداران OnePlus از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی نمی‌کنند. انتظار داریم نسخه ارتقا یافته پرچمدار OnePlus 6 سیستم‌عامل اندروید پای 9.0 گوگل را اجرا نماید؛ خود پرچمدار OnePlus 6 نیز اخیرا به سیستم‌عامل اندروید 9.0 به‌روزرسانی شده است. براساس شایعات، OnePlus 6T دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین اصلی تفاوت گسترده‌ای با نسل قبل ندارد. 

image

تصویر رندر از گوشی OnePlus 6T

چینی‌ها در طراحی پرچمدار جدید خود تغییراتی را اعمال کرده‌اند؛ خبری از ناچ عریض در بالای صفحه‌نمایش نیست و زائده‌ای به شکل قطره، میزبان دوربین سلفی خواهد بود. چنین طراحی را در گوشی‌های اخیر شرکت OPPO و Vivo دیده بودیم و البته هوآوی نیز پرچمدار میت 20 را با بریدگی به شکل قطره عرضه خواهد کرد.

برساس شایعات، OnePlus در تاریخ 17 اکتبر از پرچمدار جدیدش یعنی OnePlus 6T ر ونمایی خواهد کرد. هوآوی نیز پرچمداران سری میت 20 را با دوربین سه‌تایی و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر (این قابلیت تنها به میت 20 پرو اختصاص دارد) در تاریخ 16 اکتبر در لندن معرفی می‌کند. گوگل نیز که تاکنون موفق نشده از انتشار شایعات پیرامون پرچمداران خود جلوگیری نماید، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال را در تاریخ 9 اکتبر با یک دوربین 12 مگاپیکسلی ارائه خواهد داد. در ماه اکتبر، احتمالا شیائومی نیز پرچمدار Mi Mix 3 را وارد بازار خواهد کرد که طراحی بدون حاشیه دارد و دوربین سلفی آن به صورت کشویی خارج می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)