خانهاخبار
لنوو به دنبال معرفی اولین گوشی هوشمند منعطف در آینده نزدیک

لنوو به دنبال معرفی اولین گوشی هوشمند منعطف در آینده نزدیک

لنوو با انتشار تیزری وجود یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو را مورد تأیید قرار داده است. گفته می‌شود که این گوشی پیشرفته همچنین می‌تواند مانند یک گجت پوشیدنی دور مچ دست کاربر قرار گیرد. انتظار می‌رود در ماه اکتبر شاهد رونمایی از این محصول نوین باشیم.
۱۳۹۷/۷/۶

لنوو قصد دارد رویداد خبری تازه‌ای را در ماه اکتبر برگزار کند. براساس تیزرهایی که اخیرا در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد که این سازنده در حال توسعه و آماده سازی یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش منعطف است و می‌خواهد ماه آینده از آن رونمایی کند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo روز گذشته ویدیویی منتسب به یک گوشی لنوو را با صفحه نمایش تاشو در صفحه شخصی خود منتشر کرد. پس از آن حساب رسمی کمپانی لنوو در Weibo این ویدیو را بازنشر داد و اضافه کرد که شما را در ماه اکتبر ملاقات می‌کنیم. انتشار این ویدیو توسط حساب رسمی لنوو درواقع وجود گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو را مورد تأیید قرار می‌دهد. باتوجه به این ویدیو به نظر می‌رسد که گوشی پیش رو همچنین می‌تواند دور مچ دست هم بسته شود. محصول تازه لنوو ظاهرا یک گوشی – ساعت هوشمند هیبریدی است و همین موضوع می‌تواند طراحی عجیب و کشیده‌اش را هم توجیه کند.

لنوو پیش از این در رویداد Lenovo Tech Word که در سال 2016 برگزار شد، پروتوتایپی از یک گوشی هوشمند منعطف را به نمایش گذاشته بود. گوشی هوشمند منعطف در این ویدیو هم تاحدودی شبیه به پروتوتایپ مذکور به نظر می‌رسد اما در آن سال تنها تصاویر رندری سه بعدی از این گوشی نوین منتشر شدند در حالی که حالا شاهد هستیم گوشی هوشمند در این تیزر ویدیویی روشن است و صفحه نمایش آن در هر دو حالت رو به داخل و رو به بیرون تا می‌شود. سیستم عامل اصلی این گوشی ظاهرا اندروید است اما پوسته یا رابط کاربری انحصاری سازنده هم روی این نرم افزار نصب شده است. این گوشی هوشمند تاشو مانند تصاویر رندری قبلی همچنان باریک توسعه یافته است و علی رغم کشیدگی زیاد حاشیه‌های بسیار ضخیمی در قسمت بالا و پایین پنل نمایش آن دیده می‌شود. لوگوی برند لنوو در حاشیه پایین صفحه نمایش نقش بسته و در حاشیه قسمت بالا هم تنها بلندگو تعبیه شده است. پنل پشتی درواقع به بخش‌های متعدد و جداگانه تقسیم شده است تا امکان خم شدن گوشی را فراهم آورد. همان‌طور که اشاره کردیم، لنوو این محصول نوین را به گونه‌ای طراحی کرده است که قادر خواهید بود از آن به عنوان یک گجت هوشمند پوشیدنی هم استفاده کنید.

لنوو در خلال سال‌های اخیر همچنین پروتوتایپ یک تبلت منعطف را هم به نمایش درآورده است. از طرفی خبر دیگری از این محصول هوشمند منتشر نشد و به نظر می‌رسد که لنوو تصمیم گرفته است روند توسعه آن را متوقف کند. درباره این گوشی هوشمند منعطف هم اطلاعات چندانی در دسترس نیست و همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم که لنوو در توسعه اولین گوشی هوشمند منعطف جهان چه راهکارهایی پیشنهاد کرده است. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود و در ابتدای ماه آینده بتوانیم به اطلاعات تفصیلی درباره این گوشی مهم دسترسی پیدا کنیم. هنوز مشخص نیست که لنوو قصد دارد این گوشی مجهز به صفحه نمایش تاشو را در کدام بازارها معرفی کند و آیا موفق می‌شود تا پیش از پایان سال 2018 در بازارهای جهانی هم از آن پرده بردارد یا خیر.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)