خانهاخبار
رندر جدیدی از LG V40 ThinQ با دوربین سه‌گانه

رندر جدیدی از LG V40 ThinQ با دوربین سه‌گانه

تصویر رندر تازه منتشر شده از سوی Evan Blass پرچمدار جدید LG V40 ThinQ را با حاشیه‌های باریک و پنج دوربین به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۷/۶

ال‌جی در تاریخ 3 اکتبر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد؛ LG V40 ThinQ نام تجاری پرچمدار جدید ال‌جی است و با ارائه قابلیت‌های جذاب، طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد. این مدل اولین گوشی ال‌جی محسوب می‌شود که به دوربین سه‌گانه در قاب پشتی مجهز شده است؛ آخرین گوشی پرچمدار که با سه دوربین معرفی شده، Huawei P20 Pro است. ال‌جی در حالی تصمیم گرفته تا پرچمدار جدیدش را به سه دوربین مجهز کند که سامسونگ، امسال گوشی‌های سری Galaxy S و Galaxy Note را تنها با دوربین دوگانه عرضه کرده است. در همین حال، اپل نیز آیفون‌های 2018 خود را تنها با دوربین دوگانه ارائه داده است. 

به همین جهت، رقابت بین پرچمدار جدید ال‌جی و هوآوی که به دوربین سه‌گانه در قاب پشتی مجهز شده‌اند؛ جالب به‌نظر می‌رسد. البته هوآوی در تاریخ 16 اکتبر گوشی‌های پرچمدار سری «میت 20» را معرفی خواهد کرد که دوربین سه‌تایی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. 

image

تصویر رندری توسط افشاگر معروف یعنی Evan Blass منتشر شده است که طراحی نهایی پرچمدار LG V40 ThinQ را فاش می‌کند. این گوشی به سه دوربین در پنل پشتی مجهز شده است و ظاهرا دوربین سلفی دوگانه دارد. لازم به‌ذکر است که پرچمدار آینده ال‌جی فاقد حاشیه در بالای نمایشگر خود است و ال‌جی به جای اتخاذ چنین طراحی، تصمیم گرفته تا زائده کوچکی را در بالای نمایشگر جای دهد که میزبان دوربین سلفی دوگانه، بلندگوی مخاطب و احتمالا سنسورهای ضروری دیگر است. در تصویر به‌دست آمده، اشاره می‌شود که ناچ صفحه‌نمایش قابل حذف خواهد بود؛ با نمایش رنگ مشکی، بریدگی مخفی خواهد شد. مانند این ویژگی را در گوشی LG G7 ThinQ نیز دیده بودیم که بریدگی آن با نمایش رنگ مشکی مخفی می‌شد.

در مجموع به‌نظر می‌رسد LG V40 ThinQ حاشیه‌های باریکی دارد؛ هرچند ترجیح می‌دادیم تا حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیز حذف شود تا پرچمدار جدید ال‌جی از نظر طراحی رقیب مناسب‌تری برای آیفون‌های 2018 اپل باشد. البته ال‌جی تنها سازنده‌ای نیست که برخلاف اپل نمی‌تواند حاشیه‌ی پایین نمایشگر محصولات خود را حذف کند؛ هوآوی نیز در سری میت 20 این حاشیه‌ را حفظ کرده است. برخلاف هوآوی میت 20 پرو که با سه دوربین و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه خواهد شد؛ ال‌جی تصمیم گرفته از حسگر اثرانگشت معمولی در قاب پشتی استفاده نماید. 

لازم به‌ذکر است که LG V40 ThinQ سومین گوشی شرکت کره‌ای محسوب می‌شود که در سال 2018 از سری V عرضه خواهد شد؛ این سازنده پیش‌تر دو گوشی دیگر یعنی LG V30S و LG V35 ThinQ را معرفی کرده بود. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که پرچمدار جدید ال‌جی ارائه خواهد داد، انتظار داریم مدل مذکور به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، حداقل شش گیگابایت رم و نمایشگر 6.4 اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن QHD+ مجهز شده باشد. جزئیات بیشتر پیرامون پرچمدار ال‌جی برای نیمه دوم سال 2018 در تاریخ 3 اکتبر و مراسم رونمایی از LG V40 ThinQ اعلام خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۸
اینم پیکسل میسوزونه و بوت لوپ میشه