خانهاخبار
پرچمداران Pixel 3, Mate 20 Pro و OnePlus 6T در نتایج بنچمارک DxOMark

پرچمداران Pixel 3, Mate 20 Pro و OnePlus 6T در نتایج بنچمارک DxOMark

نتایج بنچمارک تازه DxOMark در شرایطی منتشر شده است که برخی دستگاه‌های درون این فهرست هنوز رسما معرفی نشده‌اند. با توجه به این فهرست فاش شده به نظر می‌رسد که Mate 20 Pro هوآوی که ماه آینده رسما معرفی می‌شود، بهترین دوربین را داشته باشد.
۱۳۹۷/۷/۷

نتایج بنچمارک سه گوشی پرچمدار Google Pixel 3، OnePlus 6T و Huawei Mate 20 Pro روز گذشته در حالی در چین منتشر شد که هنوز هیچکدام از این گوشی‌ها رسما معرفی نشده‌اند. پیش از آنکه به تحلیل خبر بپردازیم باید اشاره کنیم که تصویر منتسب به این نتایج ابتدا در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و به همین خاطر ممکن است کاملا جعلی باشد. در صدر این فهرست پرچمدار معرفی نشده Mate 20 Pro هوآوی دیده می‌شود که امتیاز 116 را کسب کرده است. پس از آن پرچمدار P20 Pro همین سازنده که در بهار سال جاری میلادی معرفی شد با امتیاز 109 توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. Google Pixel 3 و Mate 20 هوآوی با امتیاز یکسان 107 در جایگاه‌های به ترتیب سوم و چهارم قرار گرفته‌اند و پس از آن‌ها Xperia XZ2 Premium با امتیاز 105 در رتبه پنجم فهرست پیش رو قرار گرفته است. iPhone Xs Max، iPhone Xs و Meizu 16 Plus امتیاز یکسان 104 را به دست آورده‌اند و به ترتیب رتبه‌های ششم، هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. بعد از این گوشی‌ها Honor V20 و برخی مدل‌های دیگر از سایر سازنده‌ها دیده می‌شوند که توانسته‌اند با امتیازهای کمتری در ادامه فهرست برترین‌ها قرار گیرند. OnePlus 6T هم ظاهرا امتیاز 99 را کسب کرده است و در رده 15 دیده می‌شود.

image

DxOMark احتمالا مهم‌ترین و معروف‌ترین ابزار بنچمارک دوربین در گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و هر بار که گوشی محبوبی معرفی می‌شود و به خاطر دوربینش مورد تحسین قرار می‌گیرد، آن را بنچمارک می‌کند. این ابزار اساسا بررسی و تحلیل عمقی روی دوربین گوشی‌ها اجرا می‌کند و نتایج آن را به همراه امتیازهای کسب شده در بخش ثبت تصویر و ضبط ویدیو به صورت آنلاین منتشر می‌کند. البته این نتایج بعدا جمع بندی می‌شوند و نتیجه میانگین آن‌ها هم در وب‌سایت این ابزار در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر پرچمدار P20 Pro هوآوی در رتبه اول فهرست بنچمارک DxOMark قرار دارد اما این رتبه ممکن است ماه آینده دستخوش تغییر شود چراکه هوآوی قصد دارد تازه‌ترین پرچمداران سطح بالای خود را به نام‌های Mate 20 و Mate 20 Pro در ماه اکتبر معرفی کند و پیش بینی می‌شود که دوربین مدل Mate 20 Pro بتواند بالاترین سطح عملکردی را در آزمون بنچمارک DxOMark از خود به نمایش بگذارد.

image

همچنین لازم است یادآوری کنیم که DxOMark دائما فهرست بهترین‌ دوربین‌های گوشی‌های همراه را منتشر می‌کند اما اگر گوشی هوشمندی بتواند در صدر این فهرست قرار گیرد الزاما بدین معنی نیست که بهترین گوشی موجود به شمار می‌رود. نحوه استفاده کاربران از دوربین گوشی‌های هوشمندشان ممکن است با دیگران تفاوت داشته باشد. همچنین به خوبی می‌دانیم که گوشی‌های سطح بالا و توانمندی در حال حاضر در بازار موجود هستند و از دوربین‌های با کیفتی هم بهره می‌برند. با این وجود همچنان مشتاقانه منتظریم که Pixel 3، Mate 20 و OnePlus 6T در ماه اکتبر معرفی شوند و ببینیم نتیجه بنچمارک DxOMark آن‌ها چگونه خواهد بود. تنها در آن صورت قادر خواهیم بود صحت فهرست مقابل را مورد تأیید قرار دهیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Rahan

۱۳۹۷/۷/۹
این عکس کاملا تقلبیه هیچ نتیجه ای هنوز اعلام نشده

امیر

۱۳۹۷/۷/۷
سلام
دوستان چرا من سایت DxOMark رو وارد میشم هیچ بروزرسانی تو امتیاز ها نشده
این امتیاز ها از کدوم سایت میاد
سایتی که این امتیاز ها الان بالا مشخص شده کجاست

رامین

۱۳۹۷/۷/۷
هواوی واقعا تحسین برانگیز ظاهر شده.افرین

salim

۱۳۹۷/۷/۷
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف تیر خلاص رو زد هواوی درود بر تو بیصبرانه منتظر معرفی میت بیست پرو هستم شاه شاهان