خانهاخبار
آیفون Xs Max بهترین گوشی در بنچمارک AnTuTu

آیفون Xs Max بهترین گوشی در بنچمارک AnTuTu

آمار رسمی ارائه شده از بنچمارک آیفون Xs Max اپل در بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد این مدل نسبت به قدرت‌مندترین گوشی اندرویدی، تا 20 درصد عملکرد بهتری دارد.
۱۳۹۷/۷/۵

آیفون‌های 2018 اپل با تراشه 7 نانومتری Apple A12 Bionic همراه شده‌اند که شامل شش هسته پردازشی و واحد پردازش گرافیکی با چهار هسته است. همچنین واحد پردازش عصبی دستخوش تغییر شده است. به گفته‌ی اپل، عملکرد دو هسته قدرت‌مند تراشه Apple A12 Bionic نزدیک به 15 درصد نسبت به نسل قبل افزایش یافته است؛ در همین حال، مصرف انرژی کاهش 40 درصدی را نشان می‌دهد. علاوه‌بر این، قدرت هسته‌های کم‌مصرف تا 50 درصد کاهش یافته است. واحد پردازش گرافیکی (GPU) حدودا 50 درصد عملکرد بهتری نسبت به GPU تراشه Apple A11 Bionic دارد؛ ضمن اینکه عملکرد واحد پردازش عصبی تا هشت برابر بهبود پیدا کرده است.

image

به‌تازگی، AnTuTu امتیاز آیفون Xs Max اپل را مشخص کرده و از نتیجه به‌دست آمده، شگفت‌‌زده خواهید شد! پرچمدار 6.5 اینچی اپل توانسته به امتیاز خیره‌کننده 376 هزار دست پیدا کند؛ به همین جهت، برترین گوشی در آزمون AnTuTu محسوب می‌شود. عملکرد واقعی تراشه جدید اپل واقعا خوب است و پیشتازی اپل را در بنچمارک‌های مختلف از جمله AnTuTu، گیک‌بنچ، GFXBench و ... به همراه داشته.

نزدیک‌ترین رقیب اندرویدی که برای iPhone Xs Max در آزمون AnTuTu وجود دارد، گوشی گیمینگ بلک‌شارک شیائومی است که امتیاز 293 هزار را به دست آورده. با توجه به امتیازی که گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی موفق به کسب آن شده، می‌توان گفت که iPhone Xs Max تا 20 درصد عملکرد بهتری را نسبت به مدل مذکور نشان می‌دهد. در حال‌حاضر، بهترین گوشی‌های اندرویدی در آزمون AnTuTu با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام همراه شده‌اند؛ پردازنده مذکور بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه یافته است. البته هوآوی مدتی پیش از تراشه Kirin 980 رونمایی کرد که فرآیند ساخت 7 نانومتری در توسعه آن مورد استفاده قرار گرفته؛ باید منتظر ماند و دید که گوشی میت 20 پرو و میت 20 هوآوی با این تراشه چه عملکردی در آزمون AnTuTu خواهد داشت. ضمن اینکه در پایان سال، کوالکام از تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 855 رونمایی خواهد کرد و احتمالا محصولاتی مجهز به این پردازنده در اوایل سال آینده معرفی خواهند شد. 

image

 

امتیازی که iPhone Xs Max موفق به کسب آن شده، نسبت به امتیاز 363.5 هزاری iPhone Xs در حدود 2.4 درصد بالاتر است. ظاهرا تجربه کاربری آیفون 6.5 اینچی اپل نسبت به مدل 5.8 اینچی در حدود 11 بهبود یافته است؛ آن‌طور که پیداست، کوپرتینویی‌ها بزرگ‌ترین آیفون خود را با بهینه‌سازی‌های ویژه‌ای همراه کرده‌اند.

iPhone Xs و iPhone Xs Max به ترتیب با قیمت پایه 1000 و 1100 دلار به فروش می‌رسند؛ بهترین نسخه از آیفون 6.5 اینچی اپل در حدود 1500 دلار قیمت دارد و به 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در همین حال، رقبای اندرویدی به مراتب ارزان‌قیمت‌تر هستند و شاید Galaxy Note 9 تنها گوشی باشد که از نظر قیمتی با آیفون 5.8 اینچی اپل در سال 2018 رقابت می‌کند؛ مدل مذکور با قیمت پایه 1000 دلار به فروش می‌رسد و البته نسخه 512 گیگابایتی آن به مراتب از iPhone Xs Max ارزان‌تر است. 

عملکرد گوشی‌های هوشمند در آزمون‌های مختلف نظیر Geekbench و AnTuTu تا چه اندازه روی تصمیم‌گیری شما برای خرید یک مدل جدید تأثیرگذار است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۹
با بهبود باتری موافقم ولی با آیفون 6 اس نه. خودم 6اس پلاس دارم بازی هایی اومده که فقط رو آیفون 7 به بالا ران میشن. با توجه به صفحه نمایش اس 6 پلاس یعنی کیفیت بازی بیشتر از 6 اس هست و قدرت بیشتری میطلبه.
بجز قابلیت ضد آب بودن بقیه ی کار های اپل در جا زدن محسوب میشه و اینو میتونم صراحتا بگن که آیفون 6 اس پلاس 128 هیچ کمی از بقیه ی آیفون ها نداره .ولی آیفون های قبلی برای ios های جدید بهینه نشدن و مصرف باتریشون شدیدا میره بالا

aag7

۱۳۹۷/۷/۵
شرکت ها به جای اینکه “بیش از حد” به قدرت سخت افزار اهمیت بدن
خیلی خیلی واحبه به جای این کار ، به بهینه سازی بیشتر شون ، و به بالابردن دوام باتری های گوشی هاشون بپردازن
وگرنه با یه آیفون 6S همه جور بازی و انواع برنامه رو میشه بدون لگ داشت!!
همچنین شرکت های گیمینگ باید به فکر بازی های خیلی خیلی بهتر و با کیفیت تری برای گوشی ها که هرسال دارن به مراتب قوی تر میشن بسازن
چون درحال حاضر و درحقیقت ، این قدرت مصرف خاصی نداره و بیشتر جنبه تبلیغاتی داره

sajad

۱۳۹۷/۷/۵
benchmark وقتی تست رو نشون میدن که تنها برنامه ای که رو سیستم نصبه همونه کاملا چرتن ولی ios بدون شک از نظر سرعت عمل همیشه از اندروید بالاتره و این هیچ وقت عوض نشده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۵
مُشک آن است که خود ببوید
نه آن که بنچمارک‌ها بگوید