خانهاخبار
شارژدهی ضعیف iPhone Xs و iPhone Xs Max در وب‌گردی

شارژدهی ضعیف iPhone Xs و iPhone Xs Max در وب‌گردی

بررسی‎های وب‌سایت Tom's Guide نشان می‌دهد که پرچمدار iPhone Xs و iPhone Xs Max نسبت به iPhone X شارژدهی پایین‌تری در هنگام وب‌گردی دارند.
۱۳۹۷/۷/۶

وب‌سایت Tom's Guide شارژدهی آیفون Xs (تن اس) و Xs Max (تن اس مکس) را مورد ارزیابی قرار داده است و به‌نظر می‌رسد که آیفون‌های OLED اپل عملکرد نسبتا خوبی دارند. در آزمون‌هایی که Tom's Guide به منظور بررسی شارژدهی آیفون‌های جدید انجام داده، وب‌گردی مداوم با روشنایی 150 نیت با شبکه 4G اپرائور T-Mobile به عنوان یکی از بخش‌ها صورت گرفته است. iPhone Xs Max که باتری بزرگ‌تری نسبت به iPhone Xs و iPhone X دارد، موفق شده است تا برای 9 ساعت و 41 دقیقه روشن بماند. اگر پرچمدار 6.5 اینچی اپل را با رقبای اندرویدی‌اش مورد مقایسه قرار دهیم، این گوشی حرف چندانی برای گفتن ندارد؛ پرچمدارانی نظیر Huawei P20 Pro، گلکسی نوت 9 سامسونگ و وان‌پلاس 6 به مراتب عملکرد بهتری نسبت به آیفون Xs Max دارند که باعث تمایز آن‌ها می‌شود. البته لازم به‌ذکر است که هوآوی پی 20 پرو و گلکسی نوت 9 سامسونگ از باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کنند که نسبت به باتری به‌کار گرفته شده در iPhone Xs Max ظرفیت بالاتری دارد.

image

در رابطه با مدل 5.8 اینچی پرچمدار 2018 اپل یعنی iPhone Xs نیز باید گفت که این گوشی حتی موفق نشده تا از میانگین بالاتر باشد؛ تنها می‌توانید حدود 9 ساعت و 41 دقیقه از پرچمدار OLED اپل برای وب‌گردی با 4G استفاده نمایید که پایین‌تر از میانگین 9 ساعت و 48 دقیقه‌ای است. در رابطه با پرچمدار OLED اپل در سال 2018 نیز باید گفت که iPhone X موفق شده است تا هر دو گوشی را شکست دهد؛ مدل مذکور توانسته شارژدهی در حدود ده ساعت و 48 دقیقه داشته باشد که نسبت به شارژدهی 10 ساعت و 38 دقیقه‌ای iPhone Xs Max و شارژدهی 9 ساعت و 41 دقیقه‌ای iPhone Xs بیشتر است. با توجه به این آزمایش‌ها به‌نظر می‌رسد اپل در رابطه با شارژدهی آیفون‌های جدید خود با کاربران صادق نبوده است؛ شرکت آمریکایی ادعا می‌کند شارژدهی iPhone Xs نسبت به iPhone X تا 30 دقیقه بیشتر است و مدل iPhone Xs Max نیز نسبت به iPhone X تا 90 دقیقه شارژدهی بیشتری دارد. 

براساس گزارش‌ها iPhone Xs Max به باتری با ظرفیت 3174 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ iPhone Xs نیز از باتری با ظرفیت 2658 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. iPhone X نیز با باتری با ظرفیت 2716 میلی‌آمپر ساعت ارائه شده است. جدا از ظرفیت باتری، کوپرتینویی‌ها بهینه‌سازی‌هایی روی پردازنده Apple A12 Bionic انجام داده‌اند که باعث شده بود انتظارات را از آیفون‌های 2018 افزایش دهد؛ هر دو گوشی به تراشه 7 نانومتری مجهز شده‌اند که به ادعای اپل هسته‌های کم‌مصرف این پردازنده تا 50 درصد نسبت به هسته‌های کم‌مصرف تراشه Apple A11 Bionic از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر خواهند بود.

اپل در حال‌حاضر iPhone Xs Max را با ظرفیت 64 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت ارائه می‌دهد و تنوع حافظه‌ مدل iPhone Xs با نسخه 6.5 اینچی پرچمدار 2018 اپل نیز مشابه است. مدل پایه iPhone Xs Max با قیمت 1100 دلار به فروش می‌رسد و بهترین نسخه در حدود 1500 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ از سوی دیگر iPhone Xs نیز با قیمت پایه 1000 دلار به فروش می‌رسد که مشابه با قیمت پایه iPhone X است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

farbod

۱۳۹۷/۷/۷
شما نگران ایراد گوشی های سامسونگ نباش اگه ایراد داشت حتما میگفتن اون موقع که s7 edge سامسونگ باتری ۳۶۰۰ داشت شما کجا بودی؟؟??

Pourya

۱۳۹۷/۷/۶
از وقتیکه اپل بدبخت این گوشی های جدیدو معرفی کرده همینطور میکوبینش. یکم از اشکالات گوشی های سامسونگ هم بگین بخدا اون بدون اشکال نیست

رامین

۱۳۹۷/۷/۶
ظلمه هزار دلار بدی باطری ضعیف باشه.اپلم فقط ب فکر سود خودشه

اپل

۱۳۹۷/۷/۶
اپل بهترینه