خانهاخبار
میان رده Galaxy P30 به حسگر اثرانگشت زیر صفحه مجهز نمی‌شود!

میان رده Galaxy P30 به حسگر اثرانگشت زیر صفحه مجهز نمی‌شود!

گزارش شده بود که اولین گوشی هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت زیر صفحه یک میان رده به نام Galaxy P30 خواهد بود. حالا خبر تازه‌تری منتشر شده است که ادعا می‌کند گوشی مذکور از پنل نمایش LCD بهره می‌برد و به همین خاطر نمی‌تواند از حسگر زیر صفحه پشتیبانی کند.
۱۳۹۷/۷/۶

شایعه شده است که سامسونگ سری میان‌ رده‌های تازه‌ای را به نام‌های Galaxy P30 و P30 Plus در دست توسعه دارد. انتظار می‌رفت که Galaxy P30 درواقع اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش باشد اما حالا @MMDJ_ که یکی از افشاگران معروف چینی است در حساب کاربری توییتر خود ادعا کرده است که میان رده‌های مذکور هیچکدام با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش توسعه نمی‌یابند و اساسا از این تکنولوژی پشتیبانی نمی‌کنند.

image

در گزارش‌های قبلی مرتبط گفته شده بود که میان رده‌های Galaxy P30 و P30 Plus به پنل‌های نمایش از نوع LCD مجهز می‌شوند و حسگر اثرانگشت از نوع اپتیکال هم درون این پنل‌ها قرار می‌گیرد. از آن جا که حسگر اثرانگشت تنها درون پنل‌های نمایش از نوع OLED فعال می‌شود، باور گزارش‌های قبلی حتی در زمان انتشارشان هم کمی دشوار به نظر می‌رسید و نمی‌توانستیم بپذیریم که سامسونگ می‌تواند پنل نمایش LCD را به همراه حسگر اثرانگشت زیر صفحه معرفی کند. کمپانی سامسونگ سال‌هاست که گوشی‌های خود را با پنل‌های نمایش از نوع AMOLED عرضه می‌کند اما اشاره به تعبیه پنل نمایش LCD در میان رده‌های تازه نشان می‌دهد که Galaxy P30 و P30 Plus احتمالا به حسگر اثرانگشت فیزیکی مجهز می‌شوند.

image

به نظر می‌رسد که این افشاگر چینی به طور قطع مطمئن است که میان رده Galaxy P30 سامسونگ با حسگر فیزیکی اثرانگشت توسعه می‌یابد. او همچنین مدعی شده است که Galaxy P30 یک میان رده سطح بالاست و علاوه بر بهره گرفتن از مشخصات و قابلیت‌های پیشرفته همچنین به قیمت مناسبی عرضه می‌شود. این افشاگر معتقد است گوشی Galaxy P30 که با شناسه SM-G6200 هم آن را می‌شناسیم، از 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.

گزارش مرتبط دیگری هم روز گذشته منتشر شد و از احتمال عرضه میان رده Galaxy P30 در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت خبر داد. به نظر می‌رسد که هر دو نسخه مذکور به 6 گیگابایت رم مجهز شوند و نسخه دیگری با کانفیگ رم متفاوت در کار نباشد. انتظار می‌رود این میان رده سطح بالا در رنگ‌های گرادیان آبی، صورتی، قرمز و مشکی عرضه شود اما در حال حاضر اطلاعاتی درباره سایر جزئیات و ویژگی‌های آن در دسترس نیست.

image

گفته می‌شود که مدل بزرگ‌تری هم از این میان رده در راه است و احتمالا هر دو به نام‌های Galaxy P30 و P30 Plus و به همراه یکدیگر معرفی می‌شوند. شایعه شده است سامسونگ قصد دارد سری تازه Galaxy P را منحصرا روانه کشور چین کند تا در این بازار مهم با کمپانی‌هایی مانند هوآوی و شیائومی به رقابت بپردازد. این دو مدل احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی رسما رونمایی خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)