خانهاخبار
دعوتنامه احتمالی رونمایی از OnePlus 6T در 24 مهر

دعوتنامه احتمالی رونمایی از OnePlus 6T در 24 مهر

تازه‌ترین تصویر منتشرشده و منتسب به OnePlus 6T از احتمال معرفی این پرچمدار تازه در تاریخ 17 اکتبر در کشور هند خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد گوشی تازه خود را 16 اکتبر (24 مهر) برای بازارهای جهانی معرفی کند و یک روز بعد در هند از آن پرده بردارد.
۱۳۹۷/۷/۶

روز گذشته دعوتنامه معرفی گوشی OnePlus 6T در کشور هند فاش شد و تأیید کرد که پرچمدار تازه وان پلاس احتمالا در خلال ماه آینده معرفی می‌شود. در این دعوتنامه به تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) برای رونمایی از OnePlus 6T اشاره شده و همچنین از شعار تبلیغاتی Unlock The Speed به معنی "قفل سرعت را باز کن" هم یاد شده است. پیش از این گزارش شده بود که وان پلاس احتمالا گوشی پرچمدار تازه خود را 16 مهر برای همه بازارهای جهانی معرفی می‌کند. بدین ترتیب رونمایی از OnePlus 6T در تاریخ 17 اکتبر در کشور هند منطقی به نظر می‌رسد. اطلاعات دیگری درباره OnePlus 6T در این دعوتنامه ذکر نشده است. البته قالب کلی گوشی موردنظر در تصویر دیده می‌شود اما مشخصات دیگری از آن در دسترس نیست.

image

OnePlus 6T یک روز پیش از دعوتنامه پیش رو فاش شد و این خبر کم و بیش همه مشخصات مهم را درباره این پرچمدار تازه مورد تأیید قرار داد. این گوشی ظاهرا تاحدودی شبیه به پرچمدار OPPO R17 طراحی شده است و با همان بریدگی حاشیه کوچک قطره‌ای در قسمت بالای پنل نمایش توسعه یافته که به طرز قابل توجهی کوچک‌ار از ناچ مدل OnePlus 6 است. این گوشی همچنین از جنس شیشه و فلز ساخته شده و دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. در شایعه‌های اخیر همچنین بارها به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برای OnEPlus 6T اشاره شد و به همین خاطر ممکن است واقعا شاهد به کارگیری تکنولوژی مذکور در تازه‌ترین پرچمدار وان پلاس باشیم. همچنین شایان ذکر است که آمازون هند چندی پیش در تلاش برای اعلام ورود انحصاری OnePlus 6T در هند توسط این فروشنده سهوا نام تجاری این گوشی هوشمند سطح بالا را هم تأیید کرد.

image

OnePlus 6T احتمالا در بسیاری موارد ازجمله پردازنده، میزان رم و حافظه داخلی مشابه OnePlus 6 طراحی می‌شود اما عمدتا به خاطر ناچ کوچک‌تر و همچنین دوربین پیشرفته‌تر بیش از نسل قبلی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این اگر گزارش‌های اخیر صحت داشته باشند و OnePlus 6T واقعا به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شود، این ویژگی می‌تواند به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های تازه و سطح بالا در گوشی مذکور قلمداد شود و باعث افزایش محبوبیت و فروش آن شود. البته با توجه به آنچه تا به حال شاهدش بوده‌ایم به نظر می‌رسد که سرعت عملکرد در سایر حسگرهای فیزیکی قدیمی‌تر بالاتر باشد و این حسگرهای فیزیکی از این جهت همچنان بر حسگرهای زیر صفحه نمایش برتری داشته باشند. وان پلاس چندی پیش تأیید کرد که پرچمدار تازه‌اش به جک هدفون 3.5 میلی متری مجهز نمی‌شود. این قابلیت همچنان نزد کاربران در سرتاسر جهان محبوب است و عدم تعبیه آن در بدنه گوشی‌های تازه می‌تواند یکی از نقاط منفی آن‌ها شمرده شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)