خانهاخبار
گوشی Galaxy P30 سامسونگ در رنگ‌های گرادیان عرضه می‌شود

گوشی Galaxy P30 سامسونگ در رنگ‌های گرادیان عرضه می‌شود

سامسونگ دو میان رده تازه را به نام‌های Galaxy P30 و P30 Plus در دست توسعه دارد. این گوشی‌ها به پنل LCD مجهز می‌شوند و در رنگ‌های گرادیان به بازار راه می‌یابند.
۱۳۹۷/۷/۵

سامسونگ ظاهرا تعلق خاطر خاصی به پنل‌های نمایش AMOLED دارد و معمولا تلاش می‌کند گوشی‌های میان رده سطح بالا و همچنین پرچمدارانش را با این تکنولوژی معرفی کند. از طرف دیگر گزارش شده است که این غول تکنولوژی کره‌ای دو گوشی میان رده تازه را در دست توسعه دارد که قرار است به جای تکنولوژی AMOLED این بار به پنل نمایش LCD مجهز شوند. این گوشی‌ها Galaxy P30 و P30 Plus نام دارند و براساس گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شوند. اطلاعات چندانی درباره میان رده‌های سطح بالای مذکور در دسترس نیست اما خبرگزاری SamMobile اخیرا به اطلاعات تازه‌ای دست یافته است.

Galaxy P30 با شناسه SM-G6200 در دست توسعه قرار گرفته و قرار است در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت معرفی شود. پیش بینی می‌شود که این مدل مانند سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچنین از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی کند و کاربران بتوانند حافظه داخلی را به کمک این قطعه ارتقا دهند. باتوجه به قیمت موردانتظار برای Galaxy P30 پیش بینی می‌شود که حافظه رم این گوشی 4 یا 6 گیگابایت باشد.

image

 

علاوه بر اطلاعات مذکور درباره مشخصات فنی Galaxy P30 گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد این میان رده را در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و قرمز معرفی کند. نکته جالب توجه در طراحی این نسخه‌ها درواقع در گرادیان بودن رنگ بدنه آن‌هاست چراکه سامسونگ قصد دارد همه این نسخه‌ها را با الهام از پرچمدار P20 Pro هوآوی که در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شد، در قالب رنگی گرادیان عرضه کند.

انتظار می‌رود که مدل‌های Galaxy P30 و Galaxy P30 Plus در ماه آینده رسما معرفی شوند و روند عرضه‌شان در کشور چین از چند هفته پس از رونمایی آغاز شود. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که میان رده‌های تازه سامسونگ منحصرا مخصوص بازار چین طراحی شده باشند اما ممکن است سامسونگ مدتی پس از عرضه رسمی‌شان تصمیم بگیرد آن‌ها را باتوجه به طراحی ظاهری و مشخصات جالب توجه‌شان در سایر بازارهای مهم هم عرضه کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۷
خب این گوشی مخصوص بازار چین هست و عرضه جهانی نداره

مین

۱۳۹۷/۷/۶
وقتی قراره روش کاور بندازی دیگه چه فرقی داره پشت گوشی چه شکلیه.مخصوصا تو این اوضاع بازار که باید دوتا کاور بندازی مبادا گوشیت چیزیش بشه که دیگه نمیشه گوشی خرید!!

الو بانک

۱۳۹۷/۷/۵
چقد مث هواوی و شیاومی شده:|هم تیزر تبلیغاتیش هم نامگذاری مدلش:|
p30