خانهاخبار
شایعاتی از تولید نسل دوم گوشی گیمینگ Black Shark

شایعاتی از تولید نسل دوم گوشی گیمینگ Black Shark

تازه‌ترین گوشی گیمینگ شیائومی به نام Black Shark 2 در پایگاه رگولاتوری TENAA دیده شده است. این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی دارد و به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. هنوز اطلاعاتی درباره سایر مشخصات فنی این مدل در دسترس نیست.
۱۳۹۷/۷/۵

گوشی‌های گیمینگ محصولات هوشمند پرطرفدار و نوینی در صنعت موبایل به شمار می‌روند. Razer Phone در نوامبر 2017 به عنوان اولین گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ معرفی شد و پس از ورود آن شاهد معرفی محصولات مشابه دیگری توسط کمپانی‌هایی ازجمله شیائومی و ایسوس بودیم. شیائومی گوشی گیمینگ و سطح بالای Black Shark را رسما معرفی کرد و پس از آن هم ایسوس از ROG Phone خود پرده برداشت. بسیاری معتقدند که سازنده‌ها در توسعه گوشی‌های گیمینگ چندان به زیبایی و ظرافت ظاهری اهمیت نمی‌دهند و البته عرضه این محصولات هم چندان گسترده نیست چراکه مخاطبان هدف آن به اندازه کاربران معمولی زیاد نیستند. همچنین باید به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 اشاره کنیم که در صورت تعبیه درون هر گوشی هوشمندی می‌تواند آن را به یک پرچمدار واقعی تبدیل کند. به نظر می‌رسد Black Shark که برند زیرمجموعه شیائومی به شمار می‌رود، در تلاش است تا نسل تازه گوشی‌های قدرتمند گیمینگ خود را معرفی کند. اولین گوشی گیمینگ این برند تحت عنوان Black Shark معرفی شد و ممکن است نسل تازه آن Black Shark 2 نامیده شود.

image

 

گوشی گیمینگ مذکور با شناسه SKR-A0 در پایگاه آژانس رگولاتوری چینی TENAA دیده شده است. نسل اول این گوشی‌ها قبلا با شناسه SKR-A0 توسعه یافته بود و همین موضوع به خوبی می‌تواند ارتباط نزدیک دو گوشی مورد بحث را اثبات کند. TENAA همچنین تصاویر این گوشی گیمینگ تازه را در دو نمای روبرو و پشت منتشر کرده است و باتوجه به این تصاویر می‌توان تفاوت‌هایی در میان دو نسل مشاهده کرد.

دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی نسل اول Black Shark به صورت افقی چینش شده بود در صورتی که این سیستم دوگانه حالا در گوشی پیش رو به صورت عمودی چینش شده و در میانه عرض قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت هم زیر دوربین اصلی دیده می‌شود و همچنین زیبایی به خصوصی در طراحی این پنل به کار نرفته است. تعبیه حسگر اثرانگشت در پنل پشتی Black Shark 2 همچنین تفاوت دیگری نسبت به Black Shark به شمار می‌رود چراکه این حسگر در پنل جلوی نسل قبلی طراحی شده بود.

گوشی Black Shark 2 براساس فهرست مشخصاتی که TENAA منتسب به آن منتشر کرده است صفحه نمایش 5.99 دارد و مانند نسل قبلی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. متاسفانه در این فهرست به اطلاعات کلیدی مانند پردازنده داخلی، حافظه داخلی و رم دستگاه اشاره نشده است اما پیش بینی می‌شود که از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و 8 گیگابایت رم داشته باشد. شایان ذکر است که نسل تازه گوشی‌های گیمینگ شیائومی در ابعاد 160 × 75.26 × 8.7 میلی متر ساخته می‌شود.

نسل اول گوشی‌های Black Shark در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی به قیمت‌های به ترتیب 436 و 510 دلار روانه بازار شدند و پیش بینی می‌شود که Black Shark 2 هم با قیمت تقریبا مشابهی عرضه شود اما هنوز اطلاعاتی درباره احتمال عرضه جهانی آن در دسترس نیست. TENAA در اسناد خود اشاره کرده است که گوشی مذکور در سه ماهه چهارم سال 2018 معرفی می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)