خانهاخبار
مشخصات گوشی Redmi Note 6 Pro شیائومی فاش شد

مشخصات گوشی Redmi Note 6 Pro شیائومی فاش شد

گوشی میان‌رده جدید شیائومی ردمی نوت 6 پرو در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است و اطلاعات به‌دست آمده، نشان می‌دهد این مدل به تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام مجهز خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۵

شرکت شیائومی به‌زودی از گوشی پرچمدار Redmi Note 6 Pro رونمایی خواهد کرد. با اینکه هیچ تأییدیه رسمی مبنی بر توسعه این گوشی وجود ندارد اما گزارش‌های اخیر طراحی، مشخصات و قیمت میان‌رده جدید شیائومی را فاش کرده است. افشای گوشی ردمی نوت 6 پرو شیائومی در گیک‌بنچ، باعث شده است تا برخی از مشخصات میان‌رده شیائومی را بدانیم.

ظاهرا شرکت چینی، گوشی جدیدش را از سری «ردمی 6» با تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام عرضه خواهد کرد؛ این مدل به چهار گیگابایت رم نیز مجهز شده است. بررسی‌ها روی پردازنده به‌کار گرفته شده در گوشی ردمی نوت 6 پرو نشان می‌دهد که مدل مذکور در بررسی تک هسته پردازشی، امتیاز 1332 و در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال امتیاز 4675 را به دست آورده است. همچنین ظاهرا گوشی جدید شیائومی با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1.0 همراه شده است و هیچ خبری از عرضه آن با نسخه جدیدتر سیستم‌عامل اندروید یعنی «پای 9.0» نیست.

image

لیست مشخصات گوشی ردمی نوت 6 پرو به سرعت از آزمون گیک‌بنچ حذف شده است. بد نیست اشاره کنیم گوشی ردمی نوت 5 که اوایل امسال از آن رونمایی شده بود؛ اولین میان‌رده‌ای محسوب می‌شد که تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام را به همراه داشت. به همین جهت محتمل است که شیائومی از همان پردازنده روی میان‌رده جدید خود استفاه کند. ضمن اینکه در شایعات گذشته نیز اشاره شده بود که میان‌رده ردمی نوت 6 پرو شیائومی با تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام عرضه خواهد شد.

انتظار داریم گوشی جدید شیائومی با حداقل سه گیگابایت رم عرضه شود؛ این مدل احتمالا 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. نسخه بهتر به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین شیائومی درنظر دارد تا ردمی نوت 6 پرو را به صفحه‌نمایش 6.28 اینچی از نوع IPS LCD مجهز کند که در بالای آن بریدگی اعمال شده است. انتظار داریم گوشی جدید شیائومی با نمایشگری با نسبت ابعاد 19:9 همراه شده باشد. براساس گمانه‌زنی‌ها، میان‌رده جدید شیائومی با چهار دوربین عرضه خواهد شد؛ در قاب پشتی از دوربین دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است و جلوی گوشی نیز میزبان دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. به‌نظر می‌رسد سنسورهای 2 مگاپیکسلی تنها برای ثبت جزئیات در هنگام عکاسی پرتره کاربرد داشته باشند.

یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت نیز برای گوشی ردمی نوت 6 پرو شیائومی درنظر گرفته خواهد شد. تصویر رندری که از میان‌رده جدید شیائومی به‌دست آمده است، این مدل را در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و صورتی به نمایش می‌گذارد. قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه خواهد بود و ظاهرا حسگر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احمدرضا

۱۳۹۷/۷/۵
لامصب گوشیهاش خوبه و ارزون و مقرون به صرفه ولی نمی دونم وقتی میاد ایران چرا اینقد میره بالا