خانهاخبار
جدیدترین تصاویر از Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل منتشر شد

جدیدترین تصاویر از Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل منتشر شد

گوگل در تاریخ 11 اکتبر گوشی پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL را معرفی خواهد کرد؛ تازه‌ترین تصاویر مجددا پرچمداران غول جست‌وجو را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۷/۶

گوگل در تاریخ 11 اکتبر از گوشی‌های پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی خواهد کرد اما این مراسم با رویدادی که سال گذشته برای معرفی پرچمداران Pixel 2 درنظر گرفته شده بود؛ یک تفاوت عمده دارد و آن فاش شدن گوشی‌های جدید گوگل و حتی نقد بررسی مدل بزرگ‌تر یعنی Pixel 3 XL پیش از موعد بوده است. اگر شایعات گذشته را دنبال کرده باشید؛ برخی توانسته‌اند به نسخه واقعی پرچمدار Pixel 3 XL گوگل دست پیدا کنند و این موضوع باعث شده است تا جزئیات زیادی را پیرامون جانشین Pixel 2 XL بدانیم. در تازه‌ترین اطلاعات به‌دست آمده، تصویر رندر هر دو گوشی یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL به‌دست آمده است که این دو مدل را با بالاترین کیفیت به نمایش می‌گذارد.

image

Pixel 3 XL

همان‌طور که در شایعات قبل خواندید، Pixel 3 XL در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت و تازه‌ترین تصاویر این موضوع را تأیید می‌کند. هرچند اگر از ناچ (به بریدگی بالای صفحه‌نمایش گفته می‌شود) متنفر هستید، احتمالا باید گوشی 5.5 اینچی Pixel 3 را در لیست خرید خود قرار دهید که متاسفانه حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن ضخیم است! ظاهرا آنچه گوگل را مجاب کرده تا در بالای نمایشگر 6.2 اینچی پرچمدار Pixel 2 XL بریدگی ایجاد نماید؛ تجهیز این گوشی به دوربین سلفی دوگانه، بلندگوی مخاطب و حسگر مجاورت‌سنج است که ظاهرا باید در بالای نمایشگر قرار می‌گرفت. 

image

قاب پشتی Pixel 3

آن‌طور که ادعا می‌شود، پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL دوربین سلفی دوگانه هشت مگاپیکسلی خواهند داشت؛ مدتی پیش مشخص شد که یکی از سنسورهای اولترا واید است و بدین شکل برای ثبت تصاویر سلفی گروهی با مشکل مواجه نخواهید شد. لازم به‌ذکر است که پرچمداران 2018 گوگل به بلندگوی استریو مجهز خواهند شد؛ یکی از بلندگوها در حاشیه‌ی پایین نمایشگر جای می‌گیرد و شاید این موضوع علت حاشیه‌ی ضخیمی باشد که می‌توانید در پایین صفحه‌نمایش Pixel 3 و Pixel 3 XL مشاهده کنید.

image

Pixel 3

در قاب پشتی نیز خبری از دوربین دوگانه نیست؛ غول جست‌وجو همچنان تصمیم دارد تا پرچمدارانش را با دوربین تکی ارائه دهد. در همین حال، سازندگان دیگر از جمله ال‌جی و سامسونگ برای عرضه پرچمداران آینده خود با دوربین سه‌گانه ارائه می‌شوند و هوآوی با تجهیز پی 20 پرو به دوربین سه‌تایی، گوی سبقت را از رقبا در زمینه عکاسی ربوده است. طراحی دو رنگ نسل‌های قبل نیز در گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL حفظ خواهد شد؛ البته این موضوع را نمی‌توان یک نقطه ضعف برای طراحی پرچمداران جدید گوگل به شمار آورد.

جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، چهار گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود؛ ظاهرا نسخه 128 گیگابایتی هر دو گوشی نیز عرضه خواهد شد و شایعه شده است که این نسخه از پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL حافظه رم بیشتری دارد. گوشی جدید گوگل که بدنه آن از جنس شیشه و قلز است، سیستم‌عامل اندروید پای 9.0 را در مراسم 9 اکتبر اجرا خواهند کرد. ظاهرا رابط‌کاربری برخی از برنامه‌ها از جمله دوربین و دستیار صوتی گوگل برای پرچمداران 2018 غول جست‌وجو بهبود یافته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)