خانهاخبار
رابط‌کاربری دوربین در پرچمدار Pixel 3 XL بهبود می‌یابد

رابط‌کاربری دوربین در پرچمدار Pixel 3 XL بهبود می‌یابد

تصاویری که از رابط‌کاربری دوربین پرچمدار Pixel 3 XL منتشر شده است، نشان می‌دهد گوگل تغییراتی را در این برنامه اعمال کرده تا دسترسی به تنظیمات مختلف ساده‌تر شود.
۱۳۹۷/۷/۴

در رابطه با پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل، تصاویر مختلفی دیده‌ایم؛ از جمله اینکه افشاگر معروف تصویری را منتشر کرد که هر دو مدل را در کنار یک‌دیگر به نمایش می‌گذاشت. بد نیست اشاره کنیم علت افشای تصاویر متعدد از پرچمداران جدید گوگل، بدین خاطر است که مدل بزرگ‌تر یعنی Pixel 3 XL به بازار راه یافته؛ برخی این گوشی را در بازار سیاه با قیمتی نزدیک به 2000 دلار به فروش می‌رسانند. این موضوع باعث شده است تا نقدهای پیش از موعد از گوشی جدید گوگل منتشر شود.

به‌تازگی نیز در هند، تصاویر جدیدی از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل منتشر شده؛ منبع انتشار این تصاویر مدعی است که تصاویر فوق را از یک منبع نامشخص به‌دست آورده. در تصویر جدید مجددا تایید می‌شود که گوشی Pixel 3 XL گوگل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت و البته حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز حفظ شده اما آنچه بیشتر از همه در این تصاویر جلب‌توجه می‌کند؛ رابط‌کاربری متفاوت برنامه دوربین و دستیار صوتی گوگل اسیستنت است.

لوگوی دستیار صوتی گوگل و حبابی که عبارت «Hi, how I can help» را درون خود جای داده؛ اندکی جابه‌جا شده است. همچنین میان‌برهای Google Lens و صفحه‌کلید QWERTY جابه‌جا شده‌اند. اکنون میان‌بر Google Lens در سمت چپ قرار دارد و میان‌بر صفحه‌کلید مجازی به سمت راست نمایشگر منتقل شده است. همچنین رابط‌کاربری جدید دوربین، دسترسی به برخی تنظیمات مشخص را ساده‌تر می‌کند؛ از جمله اینکه می‌توانید راحت‌تر به قابلیت عکاسی پرتره دسترسی داشته باشید یا وارد حالت فیلم‌برداری شوید. ضمن اینکه دستیابی به حالت عکاسی پانوراما ساده‌تر شده است؛ آنچه گوگل در رابط‌کاربری دوربین پرچمداران خود تغییر داده؛ انتقال حالت‌های مختلف عکاسی یا فیلم‌برداری به بالای دکمه‌ی شاتر است. در حال‌حاضر، کاربران گوشی‌های پیکسل برای دسترسی به این قابلیت‌ها باید منوی همبرگری را در سمت چپ و در بالای نمایشگر لمس کنند. 

آنچه از تنظیمات دوربین به‌دست آمده، مشخص می‌کند گوشی Pixel 3 XL به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که لنزی با دیافراگم F1.8 دارد. همچنین دو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای پرچمدار جدید گوگل درنظر گرفته شده است؛ یکی از سنسورها فوکوس خودکار داشته و دیافراگم F1.8 دارد و دیگری از لنز اولترا واید بهره می‌گیرد. لازم به‌ذکر است که سنسور واید با لنزی با دیافراگم F2.2 همراه شده.

گوشی‌های پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ 9 اکتبر معرفی خواهند شد؛ هنوز مشخص نیست اما شاید گوشی دیگری نیز به همراه این دو مدل ارائه شود. برخی مدعی هستند افشای Pixel 3 XL پیش از موعد، عمدی بوده تا گوگل بتواند کاربران را با معرفی یک محصول دور از انتظار در اوایل ماه آینده شگفت‌زده نماید! هرچند شاید فاش شدن گوشی Pixel 3 XL از روی بدشانسی بوده تا عطش طرفداران برای معرفی پرچمداران جدید گول در تاریخ 9 اکتبر کاهش پیدا نماید. Pixel 3 با نمایشگری 5.4 اینچی همراه شده است که در بالای صفحه‌نمایش خود، حاشیه‌ی نسبتاً ضخیمی دارد؛ درون حاشیه‌ای که در بالای نمایشگر این گوشی وجود دارد، از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده است. هر دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)