خانهاخبار
تصاویر واقعی OnePlus 6T پیش از معرفی فاش شد

تصاویر واقعی OnePlus 6T پیش از معرفی فاش شد

تصاویر واقعی جدیدی که از گوشی پرچمدار OnePlus 6T فاش شده است، نشان می‌دهد این مدل با بریدگی به شکل قطره آب عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۴

شرکت وان‌پلاس در ماه آینده میلادی، گوشی پرچمدار جدیدش را با نام تجاری OnePlus 6T عرضه خواهد کرد؛ همین موضوع باعث شده است تا افشای تصاویر مختلف از جانشین OnePlus 6 افزایش یابد. تصاویر جدیدی که در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است، نمونه واقعی پرچمدار آینده وان‌پلاس را به نمایش می‌گذارد. 

با اینکه در تصاویر جدید نمی‌توان از طراحی قاب پشتی مطلع شد اما به‌نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های گذشته مبنی بر عرضه OnePlus 6T با بریدگی به شکل قطره آب صحت داشته باشد. نسل قبل یعنی OnePlus 6 بریدگی ضخیم‌تری در بالای صفحه‌نمایش داشت اما حالا وان‌پلاس موفق شده است تا با کاهش ابعاد بریدگی، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه را افزایش دهد. ضمن اینکه در تصاویر جدید اشاره می‌شود پرچمدار آینده شرکت OnePlus به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد شد؛ کاربر می‌تواند با لمس بخشی از صفحه‌نمایش که سنسورهای لازم در آن قسمت جای داده شده است، هویت خود را احراز کند.

image

در حالی‌که OnePlus تلاش کرده تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را با کاهش ضخامت ناچ افزایش دهد؛ مشاهده می‌شود که بریدگی پایین صفحه‌نمایش همچنان وجود دارد. این بریدگی که البته ضخامت چندان زیادی ندارد، باعث شده تا طراحی گوشی‌های اندرویدی نسبت به آیفون‌های اپل تحت‌تأثیر قرار بگیرد. همچنین در یک تصویر که صفحه‌نمایش فعال است، می‌توانید عرض لبه‌های را مشاهده کنید.

آنچه که صحت تصاویر جدید را زیر سوال می‌برد؛ وجود حفره‌ای در پایین کیس گوشی است؛ ظاهرا نمونه فاش شده مربوط به یک مدل آزمایشی از OnePlus 6T است که از جک هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند! پیش‌تر شنیده بودیم که شرکت OnePlus تصمیم گرفته تا جک هدفون را از پرچمدار جدید خود حذف کند. بدین شکل، کاربران برای پخش موسیقی ناچار خواهند بود از هدفون‌های سازگار با پورت USB-C استفاده نمایند یا هدفون‌های بی‌سیم خریداری کنند. البته برخی سازندگان درون جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند خود یک مبدل USB-C به جک هدفون قرار می‌دهند که با استفاده از آن می‌توانید از هدفون‌های قدیمی به همراه گوشی خود استفاده کنید.

گوشی پرچمدار OnePlus 6T احتمالا نمایشگری به بزرگی 6.4 اینچ خواهد داشت؛ با وجود افزایش صفحه‌نمایش نسبت به نمایشگر 6.2 اینچی OnePlus 6، شرکت سازنده همچنان روی رزولوشن FHD+ پافشاری خواهد کرد. تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل شش گیگابایت رم از دیگر مشخصات احتمالی است که پرچمدار جدید وان‌پلاس ارائه خواهد داد. این مدل همچنین به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و شایعاتی که پیش‌تر از عرضه آن با سه دوربین خبر داده است، صحت ندارد. انتظار داریم شرکت سازنده از یک سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده کرده باشد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست پرچمدار آینده وان‌پلاس با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه جزئیات بیشتری پیرامون زمان عرضه این مدل به‌دست نیامده است. در ماه اکتبر، شرکت‌های دیگر از جمله گوگل، هوآوی و شیائومی از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهند کرد؛ گوگل از دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی می‌کند که به ترتیب نمایشگر 5.4 و 6.7 اینچی دارد و هوآوی نیز با رونمایی از سری میت 20 که با دوربین سه‌گانه همراه خواهند شد، رقبای خود را به چالش می‌کشد. همچنین شیائومی درنظر دارد تا گوشی Mi Mix 3 را با طراحی تمام‌صفحه ارائه دهد؛ مدل مذکور فاقد حاشیه‌ی در اطراف نمایشگر خود بوده و هیچ بریدگی در بالای نمایشگر آن اعمال نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)