خانهاخبار
پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی در تصاویر رندری رسمی تأیید شد

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی در تصاویر رندری رسمی تأیید شد

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی در تازه‌ترین تصاویر رندری رسمی در سه رنگ فاش شد. این تصاویر بار دیگر طراحی بریدگی حاشیه، پنل خمیده و دوربین سه گانه را مورد تأیید قرار دادند.
۱۳۹۷/۷/۴

به دنبال افشای تصاویر و ویدیوهای زنده منتسب به Mate 20 Pro روز گذشته تصاویر رندری رسمی این پرچمدار تازه هوآوی منتشر شد. این تصاویر تازه‌ترین پرچمدار سطح بالای هوآوی را در سه رنگ مختلف به نمایش گذاشته و جزئیات طراحی ظاهری آن  را هم مورد تأیید قرار داده است.

پرچمدار Mate 20 Pro در این تصاویر به پنل نمایش 6.3 اینچی خمیده اج از نوع AMOLED مجهز شده است و ضمن تأیید اغلب گزارش‌های مرتبط قبلی به نظر می‌رسد که هوآوی آن را با الهام از پرچمداران سامسونگ طراحی کرده است. از طرفی پرچمدار تازه هوآوی برخلاف پرچمداران اخیر سامسونگ از حاشیه‌های بسیار باریک و تقریبا نامرئی در کناره‌های صفحه نمایش بهره می‌برد و حاشیه نواری قسمت پایین صفحه نمایش آن هم بسیار باریک طراحی شده است. علاوه بر این حاشیه نواری بالای پنل نمایش حالا جای خود را به بریدگی حاشیه داده و میزبان حسگرهایی ازجمله دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و همچنین ماژول تشخیص چهره شده است. علاوه بر این گزارش شده که هوآوی پرچمداران تازه Mate 20 و Mate 20 Pro خود را همچنین به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز کرده است.

image

 

در پنل پشتی Mate 20 Pro این تصاویر رندری رسمی شاهد طراحی خمیده در کناره‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که هدف هوآوی از این نوع طراحی درواقع بهبود تجربه کاربر در لمس گوشی بوده است. همچنین باید دوباره به ماژول دوربین اصلی در قالب مربع اشاره کنیم که در میانه عرض طراحی شده و سه لنز به همراه فلش LED دوگانه در آن تعبیه شده‌اند. این لنزها در Mate 20 Pro هم مانند سایر دستگاه‌های سطح بالای هوآوی از برند Leica تأمین شده‌اند و در کناره سمت راست بدنه هم شاهد تعبیه دکمه پاور به رنگ قرمز در کنار دکمه‌های تنظیم صدا هستیم.

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی به پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 980 که اولین چیپست مبتنی بر معماری 7 نانومتری است مجهز می‌شود و حداقل 6 گیگابایت رم دارد. انتظار می‌رود که این گوشی همچنین در یک نسخه سطح بالای 8 گیگابایتی هم معرفی شود و از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. شایعه شده که ظرفیت باتری این پرچمدار معادل 4200 میلی آمپر ساعت است و همچنین از هر دو تکنولوژی شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. در آخر باید به اندروید 9.0 پای اشاره کنیم که به صورت پیش فرض و به همراه تازه‌ترین نسخه از پوسته اختصاصی هوآوی روی Mate 20 و Mate 20 Pro نصب می‌شود.

 

هوآوی چندی پیش با انتشار پوستر دعوتنامه رسمی تأیید کرده که Mate 20 و Mate 20 Pro در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی می‌شوند. علاوه بر این گفته می‌شود که ممکن است هدفون بی سیم FreeBuds 2 Pro و یک نسخه سطح بالاتر هم از این گوشی تحت عنوان Mate 20 Porsche Design در این رویداد اختصاصی که در لندن برگزار می‌شود، رونمایی شوند. پیش بینی می‌شود که روند عرضه و فروش رسمی پرچمداران تازه هوآوی از اواخر ماه اکتبر آغاز شود و همان‌طور که در تصاویر رندری پیش رو هم شاهد هستیم، Mate 20 Pro قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و نسخه‌های گرادیان معروف به توایلایت در دسترس کاربران قرار گیرد. گزارش شده که هوآوی در تلاش است یک نسخه سبز رنگ هم از این سری را در آینده روانه بازار کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا ناصری

۱۳۹۷/۷/۴
لبه گوشیو ببینید.یاد کدوم گوشی افتادین؟
راستی هواوی وی وقت کردی با لین سرعت تقلید کنی؟حالا ناچ گوشیت بماند