خانهاخبار
مقایسه ابعاد پرچمداران Pixel 3 و Pixel 2 گوگل

مقایسه ابعاد پرچمداران Pixel 3 و Pixel 2 گوگل

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در خلال هفته‌های آینده رسما معرفی می‌شوند. در این مطلب با توجه به خبرهای فاش شده آن‌ها را از نظر ابعاد با نسل قبلی مقایسه می‌کنیم.
۱۳۹۷/۷/۴

کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی از تازه‌ترین پرچمداران پیکسل گوگل باقی مانده است. به لطف شایعه‌های متعددی که در خلال هفته‌های اخیر درباره Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شدند، تقریبا همه چیز را درباره این پرچمداران سطح بالا می‌دانیم. منظور از این شایعه‌ها تصاویر رندری، تصاویر زنده و حتی ویدیوی جعبه گشایی است که همگی به خوبی توانستند به مهم‌ترین مشخصات فنی و ظاهری Pixel 3 XL اشاره کنند اما Pixel 3 در این خبرها به اندازه مدل بزرگ‌تر پلاس محبوب نبود. از طرفی حالا تصمیم گرفته‌ایم اطلاعاتی را که درباره Pixel 3 در اختیار داریم، با شما هم در میان بگذاریم.

image

 

تصاویر طراحی CAD پیکسل‌های تازه گوگل هم مانند هر گوشی هوشمند دیگری که توسعه آن به مرحله نهایی رسیده منتشر شده است. بدین ترتیب براساس تصاویر طراحی پیش رو به خوبی می‌توانیم به ابعاد حدودی Pixel 3 و Pixel 3 XL دست یابیم. اطلاعاتی که در این باره به دست آورده‌ایم همچنین با سایر شایعه‌های اخیر مانند آنچه @OnLeaks محبوب ادعا کرده بود، در یک راستا قرار دارد. تنها پرسش باقی مانده این است که صفحه نمایش Pixel 3 XL در چه ابعادی طراحی می‌شود؟

Pixel 3 در ابعاد حدودی Pixel 2 طراحی می‌شود اما صفحه نمایش آن به جای 5 اینچ این بار به 5.4 اینچ افزایش می‌یابد. پنل نمایش در نسل سوم پیکسل‌های گوگل این بار قطعا کشیده‌تر است و همچنین از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی می‌کند.

image

 

شایعه شده است که Pixel 3 XL در همان ابعاد کلی بدنه Pixel 2 XL ساخته می‌شود اما اطلاعات ضد و نقیضی درباره پنل نمایش آن منتشر شده است. اگر Pixel 3 XL در همان ابعاد Pixel 2 XL توسعه یابد، صفحه نمایش آن بدون در نظر گرفتن گوشه‌های خمیده حدودا 6.4 اینچی خواهد بود. از طرفی گزارش‌های اخیر مدعی شده‌اند که Pixel 3 XL به صفحه نمایش بزرگ‌تری در اندازه 6.7 اینچ مجهز می‌شود و بدین ترتیب بدنه آن هم از نسل قبلی بزرگ‌تر خواهد بود.

image

 

گفته می‌شود Pixel 3 و Pixel 3 XL هر دو از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 630 GPU قدرت می‌گیرند و با 4 گیگابایت رم معرفی می‌شوند. این گوشی‌ها همچنین به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9.0 پای مجهز می‌شوند و قادر خواهند بود بدون تأخیر زمانی به تازه‌ترین نسخه‌های سیستم عامل محبوب اندروید ارتقا یابند. با توجه به تصاویر منتسب به پرچمداران نسل سوم گوگل انتظار می‌رود که Pixel 3 با نوار حاشیه نه چندان باریکی در قسمت بالا و پایین پنل نمایش توسعه یابد اما به نظر می‌رسد که گوگل مدل Pixel 3 XL را با بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل جلو روانه بازار سازد. این گوشی‌ها احتمالا در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شوند اما از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی نمی‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)