خانهاخبار
نسخه نقره‌ای رنگ میت 20 هوآوی در یک ویدیو فاش شد

نسخه نقره‌ای رنگ میت 20 هوآوی در یک ویدیو فاش شد

ویدیویی که اخیرا در یک شبکه اجتماعی چینی منتشر شده است، نسخه معمولی میت 20 را با رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد؛ این گوشی به دوربین سه‌گانه مجهز شده است.
۱۳۹۷/۷/۳

با اینکه گوشی گران‌قیمت هوآوی میت 20 پرو در شایعات اخیر به سوژه افشاگران تبدیل شده است، شرکت چینی یک گوشی دیگر را نیز توسعه می‌دهد که میت 20 نامیده می‌شود. به‌تازگی در یک ویدیو که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، نسخه معمولی پرچمداران هوآوی برای نیمه دوم سال 2018 به نمایش گذاشته شده است. 

ویدیویی که به‌دست آمده، بسیار کوتاه است؛ به همین جهت، شاید در برخی بخش‌ها همچنان پرسش‌هایی پیرامون میت 20 باقی بماند که در این ویدیو به آن‌ها پاسخ داده نخواهد شد. هنگامی‌که پنل پشتی میت 20 را با هوآوی میت 20 پرو مقایسه کنید، تشخیص تفاوت میان پرچمداران جدید هوآوی چندان ساده نخواهد بود؛ هر دو گوشی به دوربین مربعی‌شکل مجهز شده‌اند که میزبان سه سنسور و یک فلاش LED دوگانه است.

image

طراحی پنل جلوی گوشی Mate 20

با این‌حال، همچنان راه‌هایی برای تشخیص تفاوت میان میت 20 و میت 20 پرو وجود دارد؛ نسخه استاندارد پرچمدار جدید هوآوی به یک حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است اما میت 20 پرو با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد. در ویدیوی منتشر شده، مشاهده می‌شود که سنسور اثرانگشت در پایین دوربین اصلی جای گرفته است و طراحی مدور دارد. همان‌طور که گفته شد، میت 20 پرو با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد و برای اینکه عملکرد دستگاه در هنگام احراز هویت کاربران بی‌نقص باشد، هوآوی با کوالکام وارد همکاری شده است تا پرچمدار جدید خود را به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک مجهز نماید. سنسورهای اولتراسونیک کوالکام که امکان ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش را فراهم می‌کنند؛ حتی در صورتی‌که دست کاربر مرطوب یا چرب باشد، همچنان قادر هستند تا تصویر اثرانگشت را به دست آورند و در صورتی‌که اطلاعات به‌دست آمده با آنچه که پیش‌تر به ثبت رسیده مطابقت داشته باشد، دستگاه آنلاک خواهد شد.

image

طراحی پنل جلوی گوشی میت 20 پرو

تفاوت دیگر میت 20 و میت 20 پرو مربوط به طراحی پنل جلوی آن‌ها است؛ شرکت چینی مجددا تصمیم گرفته تا گوشی پرچمداری را از سری «میت» با صفحه‌نمایش لبه منحنی ارائه دهد. البته هوآوی Mate RS پورش دیزاین را نیز به نمایشگر لبه منحنی مجهز کرده است اما مدل مذکور قیمت بسیار بالایی دارد. میت 20 پرو از صفحه‌نمایش OLED با اندازه 6.3 اینچ استفاده خواهد کرد که لبه‌های آن انحنا دارد؛ در مقابل، میت 20 به نمایشگری مجهز خواهد شد که فاقد انحنا است. هوآوی همچنین طراحی بریدگی را در میت 20 تغییر داده است؛ به دلیل اینکه مدل مذکور فاقد سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی خواهد بود، بریدگی به شکل قطره آب در بالای نمایشگر خود دارد اما میت 20 پرو که به سیستم تشخیص چهره پیشرفته مجهز شده است، بریدگی عریض‌تر خواهد داشت. 

هوآوی هر دو گوشی از سری «میت 20» را با تراشه Kirin 980 ارائه خواهد داد که بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه یافته و به ادعای شرکت چینی، قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد؛ همچنین انتظار داریم پرچمداران جدید هوآوی باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت داشته باشند. هنوز مشخص نیست هوآوی چه قیمتی را برای پرچمداران جدیدش درنظر می‌گیرد؛ آیا میت 20 و میت 20 پرو با اختلاف قیمت چشمگیر نسبت به نسل قبل عرضه خواهند شد یا قیمت منطقی را به همراه دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)